Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi snapper dagen gjennom, sender morsomme bilder av oss eller tørr humor. På kvelden snakkes vi i tlf om hvordan dagen vår har vært. Du burde da kunne ringe han uansett på døgnet for en prat. Jeg hadde vært trist og lei hvis kjæresten min aldri ringte. 

Anonymkode: 4c255...144

Skrevet
På 7.10.2018 den 23.57, Abolita skrev:

Hva med noe som enkelt som:

- hva gjør du?

eller

- tenker på deg, jeg savner deg. 

- idag har jeg gjort X, det var stas. Hva med deg?

- planer i helga? Evt legg til «skulle ønske vi var samme sted så vi kunne gjort X»

- hallo! Har blitt hektet på denne serien, har du sett den? Anbefales!

jeg og kjæresten sender «hva gjør du?» til hverandre nesten hver eneste dag. Veldig grei samtaleåpner, og vi forteller gjerne hva vi gjør pluss hva vi har gjort, eller skal gjøre og hvordan vi har det i tillegg. 

Sender også «jeg elsker deg» uten å ha en samtale ellers når vi tenker på hverandre, gjerne flere ganger om dagen. 

Ellers er en «rutine» med nattameldinger eller godmorgen-meldinger alltid hyggelig. 

Vi er ikke et par som tekster veldig mye og om alt vi gjør, men et par meldinger om dagen for å vise hverandre at vi tenker på hverandre er veldig veldig koselig. Selv om de en dag kanskje bare består av «jeg elsker deg» og «hva gjør du?» «skal til å lage middag, hva med deg?». 

Da vi først datet sendte jeg dagens tilfeldige fakta hver dag. Du kan jo starte med noe liknende? Eller et artig bilde. 

Disse er utrolig bra råd 👍🌸

Skrevet

Nå har ikke vi verdens beste forhold om dagen, men vi sender meldinger til hverandre hver dag. Når vi har hatt det bra sender vi en melding og ønsker hverandre en fin dag og et lite hjerte. Sender også bilde av hva vi gjør på og erter hverandre litt med hvem som har best lunsj/middag. Trenger ikke å skrive så mye. 

Anonymkode: d0ce6...c1b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...