AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #1 Skrevet 7. oktober 2018 Jeg er utrolig dårlig til å skrive meldinger til kjæresten. Jeg vet ikke hvorfor, dette har aldri skjedd med tidligere partnere. Vi har ett avstandsforhold nå, og jeg tror ikke jeg en eneste gang har tatt initiativ. Jeg vet virkelig ikke hva å starte samtalen med! Så plis hjelp. Jeg vet det høres helt rart ut. Jeg trenger virkelig hjelp til hva jeg kan begynne med å skrive. Han er virkelig en god fyr som jeg ikke kan tillate meg å miste. Er så ufattelig glad jeg ble kjent med han. Og nå som vi har fått ett avstandsforhold, er jeg så utrolig dårlig på å sende mld 😕 For jeg bare aner ikke hva jeg kan starte med å si... Anonymkode: 9d1ff...f56
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #3 Skrevet 7. oktober 2018 Hva ville du sagt hvis han var her? Anonymkode: 99a21...fe1
eller Skrevet 7. oktober 2018 #4 Skrevet 7. oktober 2018 Send ham et bilde av leggene dine eller en pupp eller noe. Bilder sier mer enn tusen ord, vet du. 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #6 Skrevet 7. oktober 2018 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva ville du sagt hvis han var her? Anonymkode: 99a21...fe1 Mest sannsynlig at jeg har savnet han veldig masse, og har sett frem til å møttes igjen. Fortalt hvordan jeg har hatt det, gjort og slik og spørt han hvordan det er på den nye plassen osv Anonymkode: 9d1ff...f56
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #7 Skrevet 7. oktober 2018 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ring Anonymkode: 1e56b...e92 Synes ikke det er så enkelt å bare ringe 😕 kanskje jeg burde sendt en melding i forveien? Anonymkode: 9d1ff...f56
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #8 Skrevet 7. oktober 2018 52 minutter siden, eller skrev: Send ham et bilde av leggene dine eller en pupp eller noe. Bilder sier mer enn tusen ord, vet du. Han er ikke helt den typen vil jeg tro. Liksom vet ikke helt hva han hadde gjort da asså😂 Anonymkode: 9d1ff...f56
Mæn40 Skrevet 7. oktober 2018 #9 Skrevet 7. oktober 2018 Skriv det samme som du har skrevet i hovedinnlegget. Jeg hadde satt pris på sånn ærlighet ihvertfall 😀
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #10 Skrevet 7. oktober 2018 Har også avstandsforhold. Sender han morsomme bilder fra nettet, bare et hjerte, skriver noen fine ord osv. Varierer Anonymkode: 1c1b7...14b
Perle Skrevet 7. oktober 2018 #11 Skrevet 7. oktober 2018 Dere har jo NULL kjemi. Ikke være sammen med en fyr fordi han er "trivelig", og du ikke vil være alene og du vil ha barn snart. Finn deg en å være forelsket i. Da veit du plutselig hva du skal skrive om. 3
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #12 Skrevet 7. oktober 2018 16 minutter siden, Perle skrev: Dere har jo NULL kjemi. Ikke være sammen med en fyr fordi han er "trivelig", og du ikke vil være alene og du vil ha barn snart. Finn deg en å være forelsket i. Da veit du plutselig hva du skal skrive om. Jeg er virkelig forelsket i han. Han er bare en så utrolig fin fyr. Tenker på han hele tiden, tenker hva jeg skal skrive, men synes det bare er teit så lar meg ikke sende😕 Åå jeg er så utrolig dårlig på avstandsforhold😭 Vil ikke at han skal miste interessen pga jeg ikke har vært flink med å sende meldinger Anonymkode: 9d1ff...f56
hypes Skrevet 7. oktober 2018 #13 Skrevet 7. oktober 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er virkelig forelsket i han. Han er bare en så utrolig fin fyr. Tenker på han hele tiden, tenker hva jeg skal skrive, men synes det bare er teit så lar meg ikke sende😕 Åå jeg er så utrolig dårlig på avstandsforhold😭 Vil ikke at han skal miste interessen pga jeg ikke har vært flink med å sende meldinger Anonymkode: 9d1ff...f56 Mister han interessen pga du er dårlig til å sende meldinger er han ikke rette fyren for deg. Hvorfor ikke finne deg en fyr hvor ting faller mer naturlig og går litt av seg selv? De finnes, tro meg 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #14 Skrevet 7. oktober 2018 Tro meg, hvis dette hadde vært rett for deg så hadde du ikke hatt dette problemet 😕 Anonymkode: 2a5e4...5c0 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #15 Skrevet 7. oktober 2018 Skriv noe morsomt/kult/spennende/sjokkerende du har lest eller hørt, send en sms og si hvordan dagen din går og spør hvordan hans er, spør om han har det bra, fortell hva du tenker på osv. Jeg og typen sender tusenvis av meldinger i måneden og det er ikke overdrevet en gang, det er alltid noe å snakke og skrive om. Anonymkode: e2c72...593
Abolita Skrevet 7. oktober 2018 #16 Skrevet 7. oktober 2018 Hva med noe som enkelt som: - hva gjør du? eller - tenker på deg, jeg savner deg. - idag har jeg gjort X, det var stas. Hva med deg? - planer i helga? Evt legg til «skulle ønske vi var samme sted så vi kunne gjort X» - hallo! Har blitt hektet på denne serien, har du sett den? Anbefales! jeg og kjæresten sender «hva gjør du?» til hverandre nesten hver eneste dag. Veldig grei samtaleåpner, og vi forteller gjerne hva vi gjør pluss hva vi har gjort, eller skal gjøre og hvordan vi har det i tillegg. Sender også «jeg elsker deg» uten å ha en samtale ellers når vi tenker på hverandre, gjerne flere ganger om dagen. Ellers er en «rutine» med nattameldinger eller godmorgen-meldinger alltid hyggelig. Vi er ikke et par som tekster veldig mye og om alt vi gjør, men et par meldinger om dagen for å vise hverandre at vi tenker på hverandre er veldig veldig koselig. Selv om de en dag kanskje bare består av «jeg elsker deg» og «hva gjør du?» «skal til å lage middag, hva med deg?». Da vi først datet sendte jeg dagens tilfeldige fakta hver dag. Du kan jo starte med noe liknende? Eller et artig bilde. 1
Abolita Skrevet 7. oktober 2018 #17 Skrevet 7. oktober 2018 Hva snakker dere om når dere faktisk er sammen? Dere kan jo tekste om det samme
Gjest xfs367 Skrevet 7. oktober 2018 #18 Skrevet 7. oktober 2018 (endret) Når du skriver "dårlig til å skrive meldinger", mener du at du ikke er flink nok til å svare fort nok, være den første som melder og sånne ting? Eller mener du at dere tekster jevnlig, men at du bare er dårlig til å skrive meldinger, som i at du skriver dårlige meldinger? Endret 7. oktober 2018 av xfs367
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2018 #19 Skrevet 8. oktober 2018 Mange gode tips her TS. Trenger ikke gå så hardt ut ned en gang siden dette ikke har skjedd noe særlig før. Du kan åpne med "jeg tenker på deg" "jeg savner deg" "Jeg er glad i deg". Så kan du sende ei melding til ila dagen: "Hva gjør du? Jeg kom nettopp hjem fra skolen/jobb" Følg opp med nattamelding HVER kveld, hvis ikke det er noe han pleier å gjøre, da må han nesten få gjøre det.. Andre Forslag: "Når vi treffes til helga, kan vi gå tur da?" "Hva ønsker du deg til jul egentlig?" "Jeg så noe som minnet meg om deg nettopp, det var *****. Kjenner jeg savner deg skikkelig." Anonymkode: 0204a...428 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2018 #20 Skrevet 8. oktober 2018 Det virker jo som du hverken kjenner kjæresten din eller har noe kjemi? Anonymkode: 4841e...bc6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå