Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Han har alltid hatt problemer i forhold. Forhold som har bestått av krangler, han er en kvinnebedårer, han flørter og er utro. Hans behov for å få sitt ego foret er umettelig.

Han finner seg ny dame før forholdet er slutt. Han vimser rundt fra den ene til den andre.

Det virker som det nesten ikke spiller hvilken rolle hvem det er, bare han får oppmerksomhet av det motsatte skjønn. 

Han har økonomiske problemer. Han har jobbet for økonomisk kriminelle.

Til tross for at han har fått gjeld og sliter økonomisk, tiltrekkes han av golddiggere. Fordi han gjerne vil ha dama hjemmeværende og bli elsket for at han har penger. Slik at dama blir økonomisk avhengig av han. Da har han makt, han står over kvinnen. Da føler han seg som en mann.

Han er nå 30 år. Finnes det noen mulighet for at dette mennesket kan forandre seg?

Vil han noensinne bli i stand til å elske noen for dem de er?

Anonymkode: ff4fe...4da

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette hørtes ikke bra ut... Jeg hadde gått før det ble for vanskelig for deg. Du skal ikke akseptere noe du vanligvis ikke ville akseptert.

Anonymkode: 34c75...193

Skrevet

Om han er psykopat endrer han seg ikke.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han har alltid hatt problemer i forhold. Forhold som har bestått av krangler, han er en kvinnebedårer, han flørter og er utro. Hans behov for å få sitt ego foret er umettelig.

Han finner seg ny dame før forholdet er slutt. Han vimser rundt fra den ene til den andre.

Det virker som det nesten ikke spiller hvilken rolle hvem det er, bare han får oppmerksomhet av det motsatte skjønn. 

Han har økonomiske problemer. Han har jobbet for økonomisk kriminelle.

Til tross for at han har fått gjeld og sliter økonomisk, tiltrekkes han av golddiggere. Fordi han gjerne vil ha dama hjemmeværende og bli elsket for at han har penger. Slik at dama blir økonomisk avhengig av han. Da har han makt, han står over kvinnen. Da føler han seg som en mann.

Han er nå 30 år. Finnes det noen mulighet for at dette mennesket kan forandre seg?

Vil han noensinne bli i stand til å elske noen for dem de er?

Anonymkode: ff4fe...4da

Tja. Jeg ble stup forelsket i en sånn type. Vi hadde av og på forhold ( alltid jeg som ble avvist og såret).  Men plutselig så traff han ei, giftet seg og fikk barn. Jeg trodde da han endelig skulle vise seg at han klarte å slå seg til ro. 

Jeg traff og en i den tiden, giftet meg, slått meg til og fått barn. Og er fortsatt gift. 

Han derimot har hatt en turbulent forhold, utro og skilte seg. Han holder fortsatt med flere enda har jeg hørt ( han er nå ca 45 ). 

Men du finner sikkert de som klarer å slå seg til ro og ( engang utro, alltid utro . Styr unna de rastløse typene visst du vil ha et stabilt liv ). 

Anonymkode: 0374d...e46

Skrevet

Jeg tror at disse styres av et grunnleggende behov for å kjenne på spenning og å få bekreftelse, og at impulskontrollen blir ikke-eksisterende. Kanskje fikk de ikke nok kjærlighet som barn, kanskje det har ført til grunnleggende usikkerhet, kanskje noe annet har skjedd. En eller anne dyp, psykologisk grunn tror jeg at det må ha.

Når det er snakk om et så grunnleggende behov for dem som hele tiden må innfris så har ikke jeg noen tro på at dette er noe som bare går over av seg selv. En person som holder på slik kan ikke bare skifte personlighet, et grunnleggende behov vil alltid være der hvis det ikke blir tatt med rota. Og da må jo personen ønske å jobbe med dette selv, og det tror jeg sitter langt inne i egoet som de er så avhengig av å fôre.

Så nei, jeg har ikke trua.

Anonymkode: 63bad...91c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...