Gå til innhold

Kompisen til typen min prøver seg på meg heletiden:))))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kompisen til min type prøver seg såå jævli på meg heletiden. Han vil jeg skal komme hjem til han eller han til meg. Sier jeg deilig, babe, perfekt og at han vil knulle meg+++.. Han har også hvisket og lagt an på meg engang tidligere mens han var på besøk hos meg og typen mens typen ikke var med oss, han var på do. 

Jeg vil jo ødelegge vennskapet mellom typen min og ha, så vil egt ikke si noe. Og han vet jævlig godt at vi er kjærester men dette henger nok sammen med at jeg og han hadde en flørt i sommer rett før jeg og typen ble sammen. De har vært bestevenner i mange år.. Jeg vet heller aldri hva jeg skal si når han prøver seg sånn fordi gud så kleint det er... Får også dårlig samvittighet mtp at jeg valgt typen min fremfor han men ble jo bare sånn og han jeg virkelig fikk følelser for. Så nei jeg vet ikke, synes dette er vanskelig. Er aldri direkte avvisende mot han men jeg svarer mer sånn «du tror vell ikke han vil like dette?» osv.  

Noen tips?

Jeg er jente på 19 år, typen og kompisen er 22 år

Anonymkode: 508a8...191

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kompisen til min type prøver seg såå jævli på meg heletiden. Han vil jeg skal komme hjem til han eller han til meg. Sier jeg er * deilig, babe, perfekt og at han vil knulle meg+++.. Han har også hvisket og lagt an på meg engang tidligere mens han var på besøk hos meg og typen mens typen ikke var med oss, han var på do. 

Jeg vil jo ikke** ødelegge vennskapet mellom typen min og ha, så vil egt ikke si noe. Og han vet jævlig godt at vi er kjærester men dette henger nok sammen med at jeg og han hadde en flørt i sommer rett før jeg og typen ble sammen. De har vært bestevenner i mange år.. Jeg vet heller aldri hva jeg skal si når han prøver seg sånn fordi gud så kleint det er... Får også dårlig samvittighet mtp at jeg valgt typen min fremfor han men ble jo bare sånn og han jeg virkelig fikk følelser for. Så nei jeg vet ikke, synes dette er vanskelig. Er aldri direkte avvisende mot han men jeg svarer mer sånn «du tror vell ikke han vil like dette?» osv.  

Noen tips?

Jeg er jente på 19 år, typen og kompisen er 22 år

Skrevet

Var noen skrivefeil så jeg haha 😅

TS

Skrevet

Si rett ut at du er ilag med kompisen og at det ikke vil skje. 

Anonymkode: c92a2...213

• Liker 15
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Si rett ut at du er ilag med kompisen og at det ikke vil skje. 

Anonymkode: c92a2...213

Men hvordan?

Skrevet

Du er ikke mye lojal mot typen din. Du skal avvise "kameraten" tvert og be han slutte å si sånt for all fremtid.

Det såkalte vennskapet de har er jo ikke verdt en dritt. Hvem vil ha venner som prøver seg på dama si? Ingen. Det er utrolig råttent gjort.

Du liker sikkert oppmerksomheten, koser deg med å bli kalt babe og diverse, men det er kvalmt gjort mot typen din at du ikke sier ordentlig nei. Dere driver jo egentlig og flørter bak ryggen hans, da.

Anonymkode: 6a75b...bc5

• Liker 30
Skrevet

Du må prate med typen din og forklare situasjonen. Han bør ta en alvorsprat med denne kompisen. Vil ikke akkurat si at han er en god kompis som prøver seg på dama til sin kompis.

Anonymkode: ef041...ffc

• Liker 7
Skrevet

Du forteller kjæresten din om oppførselen til "kompisen" hans. 

• Liker 9
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Du gir han klar beskjed og forteller det til typen din.

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvordan?

Åpne munnen og la ordene 'vil aldri skje, skjerp deg' ramle ut? 

Anonymkode: f0f7d...e28

• Liker 13
Skrevet

TS igjen!

Forrige helg henta kompisen min meg også etter jeg var på en fest. Typen min var på ferie hos en familie i noen dager. Jeg var ganske full så han fulte meg til døra iallefall. Han spurte også om han kunne være med inn og se at jeg kom meg trygt i sengs. Jeg sa ja selv om jeg tenkte det ikke var en god idé, jeg skjønte jo hva hans intensjon var. Kom ned til sengen, kledde av meg og var i trusa og bh. La meg under dynen, han satt på sengekanten. Begynte å flørte litt og sa masse fint. Hintet masse til å ha sex. Han la seg sammen med meg og begynte å kose med meg. Vi hadde ikke sex fordi jeg sa tydelig nei og at jeg ville få dårlig samvittighet for min type.... Da ble han skuffet og bare dro fra meg :( Merker at jeg har dårlig samvittighet for typen min at kompisen hans helt direkte prøver seg mens jeg bare jatter med og indirekte flørtet forsiktig tilbake når jeg egt vil være avvisende... Så jeg lurer på har jeg vært utro nå? Det håper jeg virkelig ikke! Det er det siste jeg vil skal skje. 

Dette er en vanskelig situasjon, og klarer ikke leve med meg selv og samvittigten jeg har ovenfor typen som er helt uviten om dette... Hvordan skal jeg gå frem og si noe? 

Skrevet

Og kompisen tar kontakt daglig med meg mest på snap. Til og med mens jeg og typen er sammen eller når dem to henger sammen...  

TS 

Skrevet

Slutt å vær så tafatt! Si klart og tydelig NEI! 

Det ordet burde du ha lært deg for lenge siden 

Anonymkode: 432ed...983

• Liker 22
Skrevet

Jeg regner med at kjæresten din vet om flørten dere hadde?

Du er ung og må først som sist lære deg å si fra. Eller hvordan si fra. Ellers kommer du alltid til å finne deg i for mye, og så ender det med at du blir sett på som et lett bytte for de som vil utnytte din svakhet osv. Det er ikke noe særlig å ha det synet på seg selv.

Du sier bare bestemt til kompisen at du ikke setter pris på flørtingen hans, og at du er forelsket i kjæresten din og vil fortelle ham det hvis han ikke slutter! Det er deg og ikke minst kjæresten din du skal tenke på og ta hensyn til! 

Ikke har denne kompisen respekt for hverken deg eller kameraten sin, så på tide at noen kanskje vekker ham opp, sånn at han ikke tror det er hans rett til å gjøre som han vil mot andre.

Bli den jenta med litt ben i nesa! 

Anonymkode: e4485...2a8

• Liker 3
Skrevet

Neste gang det skjer avviser du han direkte og hardt. Det er virkelig ikke et problem.

Anonymkode: cd0a8...8ae

Skrevet

Du oppfører deg hjelpeløst, Ts. Det er ikke synd på deg. Bli voksen og få deg moral.

Anonymkode: c09bb...f89

• Liker 15
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS igjen!

Forrige helg henta kompisen min meg også etter jeg var på en fest. Typen min var på ferie hos en familie i noen dager. Jeg var ganske full så han fulte meg til døra iallefall. Han spurte også om han kunne være med inn og se at jeg kom meg trygt i sengs. Jeg sa ja selv om jeg tenkte det ikke var en god idé, jeg skjønte jo hva hans intensjon var. Kom ned til sengen, kledde av meg og var i trusa og bh. La meg under dynen, han satt på sengekanten. Begynte å flørte litt og sa masse fint. Hintet masse til å ha sex. Han la seg sammen med meg og begynte å kose med meg. Vi hadde ikke sex fordi jeg sa tydelig nei og at jeg ville få dårlig samvittighet for min type.... Da ble han skuffet og bare dro fra meg :( Merker at jeg har dårlig samvittighet for typen min at kompisen hans helt direkte prøver seg mens jeg bare jatter med og indirekte flørtet forsiktig tilbake når jeg egt vil være avvisende... Så jeg lurer på har jeg vært utro nå? Det håper jeg virkelig ikke! Det er det siste jeg vil skal skje. 

Dette er en vanskelig situasjon, og klarer ikke leve med meg selv og samvittigten jeg har ovenfor typen som er helt uviten om dette... Hvordan skal jeg gå frem og si noe? 

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og kompisen tar kontakt daglig med meg mest på snap. Til og med mens jeg og typen er sammen eller når dem to henger sammen...  

TS 

Du burde gjøre det slutt med typen din. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg regner med at kjæresten din vet om flørten dere hadde?

Du er ung og må først som sist lære deg å si fra. Eller hvordan si fra. Ellers kommer du alltid til å finne deg i for mye, og så ender det med at du blir sett på som et lett bytte for de som vil utnytte din svakhet osv. Det er ikke noe særlig å ha det synet på seg selv.

Du sier bare bestemt til kompisen at du ikke setter pris på flørtingen hans, og at du er forelsket i kjæresten din og vil fortelle ham det hvis han ikke slutter! Det er deg og ikke minst kjæresten din du skal tenke på og ta hensyn til! 

Ikke har denne kompisen respekt for hverken deg eller kameraten sin, så på tide at noen kanskje vekker ham opp, sånn at han ikke tror det er hans rett til å gjøre som han vil mot andre.

Bli den jenta med litt ben i nesa! 

Anonymkode: e4485...2a8

Han vet at vi hadde en greia og rotet endel i lag ja før jeg og typen min ble sammen ja... Han har ikke noe imot det da han tror alt er slik han tror det er... Nei ikke lett dette :( Skulle bare blitt sammen med kompisen istedet jeg møtte jo og ble bedre kjent med typen etter kompisen og fikk skikkelige følelser. Typen min behandler meg som om jeg er eneste jenta i verden for han. Men han fortjener meg jo ikke helt klart. Er så lei meg 😕 

TS

Skrevet

Han vet at vi hadde en greia og rotet endel i lag ja før jeg og typen min ble sammen ja... Han har ikke noe imot det da han tror alt er slik han tror det er... Nei ikke lett dette :( Skulle bare blitt sammen med kompisen istedet jeg møtte jo og ble bedre kjent med typen etter kompisen og fikk skikkelige følelser. Typen min behandler meg som om jeg er eneste jenta i verden for han. Men han fortjener meg jo ikke helt klart. Er så lei meg 😕 

TS

Han fortjener bedre, jeg fortjener ikke han* 

ts

• Liker 1
Skrevet

TS

Så ta deg sammen, vær ærlig overfor deg selv. Si ifra til typen din og si ifra til kompisen hans. Å bli voksen er å lære seg å rydde opp. Dårlig samvittighet blir bare verdt noe først når man gjør noe for å forbedre seg.

Anonymkode: c09bb...f89

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...