AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #1 Skrevet 7. oktober 2018 Hei, har kjøpt meg andelsleilighet. Har overtatt og holder på å pusse opp. Hele måneden ++ kommer til å gå til det, så har ikke flyttet hit ennå, og derfor ikke meldt flytting heller ennå. Bare lurer på hvor jeg kan forvente at regningen på den første felleskostnaden vil havne? Vil den havne i postkassen der jeg har adresse og bor nå i folkeregistreret, eller vil den havne i postkassen i nye leiligheten? Har puttet navnet mitt på postkassen til den nye leiligheten min. Takker for svar 🙂 Anonymkode: 94ec0...61d
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #2 Skrevet 7. oktober 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei, har kjøpt meg andelsleilighet. Har overtatt og holder på å pusse opp. Hele måneden ++ kommer til å gå til det, så har ikke flyttet hit ennå, og derfor ikke meldt flytting heller ennå. Bare lurer på hvor jeg kan forvente at regningen på den første felleskostnaden vil havne? Vil den havne i postkassen der jeg har adresse og bor nå i folkeregistreret, eller vil den havne i postkassen i nye leiligheten? Har puttet navnet mitt på postkassen til den nye leiligheten min. Takker for svar 🙂 Anonymkode: 94ec0...61d Meld flytting både til skatteetaten og posten. Botid i leilighet kan bli viktig på sikt. Elllers ordner da vel de fleste med efaktura på felleskostnadene? Du får infoen du trenger ved å kontakte bbl./forretningsfører. Anonymkode: 1c1d9...2fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå