AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #1 Skrevet 7. oktober 2018 Jeg er veldig sikker på at mange er enige. For vi drømmer om ting, men man ser jo at folk ikke setter pris på ting lenger når de har det. Lykken er ikke penger, fin bil, fint hus, familie, kjendisstatus osv. Man ser jo alle trådene her hvor folk er deprimerte fordi de ikke føler de strekker til, de skulle hatt fint hus, fin bil osv slik at folk ser at de er velstående. Men hvis ingen egentlig brydde seg, hva har fint hus å si? Greit at folk vil helst ha et rent og ryddig sted å bo, men dette med at det må være så fancy er bare tegn på at de vil vise seg for andre. Skal du sitte hjemme hele dagen og se på ditt flotte hus? Man kan bli like ensom av det tror jeg? Folk drømmer om å bli kjendiser, men hvorfor egentlig? Tror den tilværelsen kan være noe helt annet enn hva folk tror. Plutselig er du ikke lenger anonym, du kan ikke pelle deg i nesa offentlig lenger og folk vil mest sannsynlig mase om autograf. Så har vi familie. Tror mange føler de må ha familie fordi det er typisk tegn på "vellykkethet". Noen ønsker det nok, men tror veldig mange har en illusjon om hvor fantastisk det er. De glemmer at barn (som vokser opp i dag) konkurrerer om hvem som har det nyeste, dyreste (i enkelte miljøer) og blir fristet av alt venninnen får. Krangling og leksemas. Så får de kanskje et barn som sliter sosialt, barn som hater foreldrene sine pga dårlige gener osv. Og barn som alltid gnåler fordi de er misfornøyd med kroppen sin. Så har vi drømmen om kjæreste. Jeg er en av disse. Men når jeg nevner at jeg tenker på han slik jeg gjør, så mener alle at det bare er tull, at det er bare en ide jeg har om han. At han egentlig ikke er så fantastisk. Men hvordan vet de det? Jeg var forelsket i en venn for noen år siden, og jeg var sikker på at han skulle bli min mann. Men etter nok tid med han så ble jeg mer og mer irritert på han. Han var så treig på mange måter. Så forelsket jeg meg på nytt, og jeg tenker på han enda. Anonymkode: bec37...3b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå