AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #1 Skrevet 7. oktober 2018 I dag skulle jeg ta bussen til hvor foreldrene mine bor. For å komme meg dit må jeg ta en buss til busstasjonen i Bergen, og så må jeg ta en annen buss videre. Da jeg kom til busstasjonen måtte jeg bruke toalettet, noe som koster 12 kroner med bankkort. Man forventer at når man må betale 12 kroner for å gå på do så er det rent der, men den gang ei. Når jeg åpner døren lukter det helt forferdelig, og noen har smurt bæsj på hele toalettsetet. Igjen, jeg spør, hva feiler det folk? Hvordan kan man være så utrolig ekkel? Hvis du føler for å smøre egen avføring rundt på offentlige plasser, så bør du tvangsinnlegges på psykiatrisk. Anonymkode: eff24...183 8
BiancaWhite Skrevet 7. oktober 2018 #2 Skrevet 7. oktober 2018 Enig! hater å gå på offentlig toalett, for det ligger som regel papir strødd på gulvet, tiss, og forferdelig lukt. Lurer på om det er resultat av at mange besøker stedet eller om det er enkeltpersoner som gjør det. Det er et bevis i hvertfal på at mennesker er forferdelig enkle... eller skal de gjøre jobben ille for vaskehjelpen? Det er fremdeles et bevis på at mennesker er enkle. Tenk å ikke klare å kaste papiret i do og la være å tisse på kanten liksom! 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #3 Skrevet 7. oktober 2018 Kan vel i noen tilfeller tilskrives psykisk syke, i andre tilfeller kulturelle forskjeller. Det er jo ikke uten grunn at det enkelte steder må settes opp bruksanvisning på toaletter. Anonymkode: f1626...850 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #4 Skrevet 7. oktober 2018 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan vel i noen tilfeller tilskrives psykisk syke, i andre tilfeller kulturelle forskjeller. Det er jo ikke uten grunn at det enkelte steder må settes opp bruksanvisning på toaletter. Anonymkode: f1626...850 Det er ingen kulturer hvor man smører bæsj utover. Dette var med vilje for å være ekkel. Jeg har sett noen skilt på flyplasser rundt om der man blir med om å ikke sitte på huk med skoene på dosetet, og jeg tror det er fordi i flere land i Asia og Afrika er det vanlig med et hull i gulvet eller en slags porselen renne i gulvet. Det kan jo resultere i et uhell, men det ville ikke vært et uhell hvor drit ble smurt utover hele sete. Anonymkode: eff24...183 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå