Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med sko fra bianco?😊

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Garn bare gode erfaringer! Foretrekker sko i ekte skinn, uansett hvor de er kjøpt og bianco sine står til forventningene 🙂

Anonymkode: 1ca93...c90

Skrevet

Både og. Kjøpte noen anklesko i skinn og høye hæler derifra og de var fantastiske. Kjøpe også noen pumps derifra med høye hæler, de var fryktelig vonde å gå i. 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, selvfølgelig ikke. Er da ingen som kjøper sko der... *ironi*  

Anonymkode: f700f...4d6

Gøy......👌

Skrevet

Har stort sett bare god erfaring med sko fra bianco. 

Skrevet

Har hatt uendelig mange sko fra Bianco og har lite å utsette på kvaliteten. 

Anonymkode: 666b4...288

Skrevet

Takk for svar👍 leste i en annen tråd at det var flere som var misfornøyde, men den tråden var endel år gammel. 

Skrevet
På 7.10.2018 den 19.59, Nerine_ skrev:

Noen som har erfaring med sko fra bianco?😊

Kjøpte et par stiletthæler der for mange år siden, det ble mine favoritt sko gjennom mange år! De satt godt rundt foten og var lette å gå med på tross av 13 cm høye tynne hæler. Hadde de i sikkert 5 år, da var de slitt ut rett og slett. Har hatt både høye og lave støvletter, loafers, ballerinasko, joggesko derfra. Bare vært fornøyd! Kjøper med spray for å behandle skoene og behandler de alltid veldig fint. Så da har jeg de lenge også. 

Anonymkode: bbeb2...036

• 6 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Kvaliteten på Bianco Sko er veldig god i forhold til prisen. Spesielt skoene med skinnoverdel og skinninnleggssåler. De bruker også skinn i mellomsålen, noe som er sjeldent i denne prisklassen. Kvaliteten er på nivå med Rieker og mye bedre enn Odiin sko og Bugatti sko som koster det samme vanligvis. Dette er min erfaring.

Anonymkode: 5f485...6a5

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...