AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #1 Skrevet 7. oktober 2018 Jeg ser etter et sted å leie i noen måneder da jeg må ukependle til Lillehammer, noen som har noen forslag hvor jeg kan lete? Følger med på finn, hybel.no og airbnb, men interessert etter andre steder å kikke. Kan være hytte, hybel, leilighet, motell, hotell osv.. Anonymkode: acf51...268
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #2 Skrevet 7. oktober 2018 Greie priser oppå Birkebeiner stadion der, både hytter og motellrom. Eller rom oppå skysstasjonen. Hotellene er noe dyrere. Lå der, på de to nevnte, som deltidsstudent selv. NAF-campingen har vel ok hytter også. Anonymkode: c5767...8ad
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2018 #3 Skrevet 8. oktober 2018 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Greie priser oppå Birkebeiner stadion der, både hytter og motellrom. Eller rom oppå skysstasjonen. Hotellene er noe dyrere. Lå der, på de to nevnte, som deltidsstudent selv. NAF-campingen har vel ok hytter også. Anonymkode: c5767...8ad Takk for tipsene, skal sjekke de ut 😊 Anonymkode: acf51...268
tdm900 Skrevet 8. oktober 2018 #4 Skrevet 8. oktober 2018 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser etter et sted å leie i noen måneder da jeg må ukependle til Lillehammer, noen som har noen forslag hvor jeg kan lete? Følger med på finn, hybel.no og airbnb, men interessert etter andre steder å kikke. Kan være hytte, hybel, leilighet, motell, hotell osv.. Anonymkode: acf51...268 Også lurt å annonsere selv. Mange som ikke gidder å bli nedringt av gudoghvermansen som ønsker et sted å bo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå