Celinetro Skrevet 7. oktober 2018 #1 Skrevet 7. oktober 2018 (endret) Jeg klarte å farge håret mitt svart i sommer (tro meg det var et uhell), og dro til frisøren dagen etter og fikk en time for avfarging 1 uke senere. Da fikk jeg 1. Runde, og 5 dager senere tok jeg 2. Og siste runde med avfargning + de tona det kaldt. Nå har det gått rundt 2 mnd og jeg er temmelig lei av at håret mitt er unormalt oransj og grunnen til at jeg dro til frisøren var å få tilbake min naturlige farge (sånn ca. Hvertfall) men jeg er jo kommune blond/grå ish ikke oransj. Jeg spurte minst 5 ganger om å farge men de gjorde ikke mer enn å avfarge og tone/korrigere (?) og prøvde å unngå tema farging Spørsmålet mitt er: nå som håret er avfarget osv. Hva skal jeg gjøre? Visst jeg drar til frisøren igjen, og ber om å farge omtrent den naturlige fargen, vil avfargingen da påvirke fargen de velger da? Hva om jeg farger hjemme? Blir håret mitt oransj senere når fargen blir slitt ut? Tips? Råd? Hjelp!!! Endret 21. juli 2019 av Celinetro
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #2 Skrevet 7. oktober 2018 Dem ville nok unngå farging fordi farging og 2x avfarging på halvannen uke er veldig stor slitasje for håret. Avfargingen vil påvirke ny farging, det vil frisører kunne vurdere og eventuelt velge farger som kompenserer for det, slik at man kan få ønsket resultat. Farger du det hjemme, så vil du få resultat deretter, du må velge farger som kompenserer for tonene du har nå, og du må også ta med slitasje av håret og hvor godt håret ditt tar farge med i beregningen. Velger du bruke en farge som ikke er permanent, så vil jo selvfølgelig håret være oransje igjen etterpå, velger du permanent farge så slites den ikke ut... Anonymkode: a49bb...8f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå