Gjest Anonymous Skrevet 19. mars 2005 #1 Skrevet 19. mars 2005 For å henge med på barnesiden her inne og vise hvor teit det er: Driter du midt i do? eller må du skure rent etterpå?
Gjest Anonymous Skrevet 19. mars 2005 #2 Skrevet 19. mars 2005 For å henge med på barnesiden her inne og vise hvor teit det er: Driter du midt i do? eller må du skure rent etterpå? Tråden du sikter til har jeg kun vært inne på 1 gang. Nå byr det meg mot. Men det er meg. Den har fler sider enn de fleste andre temaer. Kansje den er interessant? Jeg lever godt i uvissheten enn så lenge :-) Alikevel synes jeg ikke du skal samle begrepene 'barenesiden' og 'teit'. Barn gjør så vidt jeg vet svært få 'teite' ting. Voksne derimot, gjør teite ting rett som det er. Det er ikke barna sin skyld.
Gjest Chrizzy Skrevet 19. mars 2005 #3 Skrevet 19. mars 2005 Jeg forstår ikke vitsen med å irritere seg i det hele tatt. Det er jo masse ironi og tull i en sånn tråd, det er jo bare og ta det for de det er, tull :o Men tro om de er en wet sex fyr som har lagt inn den der :klø:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå