Gå til innhold

Sex med en jomfru venn, tips for å gjøre han til en ok elsker denne uka?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er en venn jeg har kjent fra jeg var bare 2 år gammel. Vi hadde noen år hvor vi hadde lite kontakt fordi jeg flyttet til annen by, men det siste året har vi vært som de gode gamle vennene vi bestandig har vært igjen. Han sliter deSnarimot ekstremt med selvbilde sitt, og jeg er en av de få jentene han faktisk føler seg komfortabel å snakke med. 

Jeg prøvde å hooke han opp med en venninne i helgen, og det så ut til å gå rett vei men han ble tydeligvis nervøs når hun begynte å kline med han. Snakket med begge etterpå og han hadde fått veldig høy puls, så mye at hun kunne kjenne hjerte. Hun sa at han var en ikke så alt for verst til å kline, men hun klarer ikke å tenne på å må ta kontrollen og hun syntes at det var irriterende at han ikke tok ordentlig tak i henne og var redd for å plassere hender feil i fall hun skulle bli fornærmet. Hun liker mer menn som tar kontroll og opplæring var bare ikke for henne. 

Han prøvde å late som at alt var ok, men kunne se at dette plagde han og tilslutt fikk jeg han til å innrømme at han aksepterte at han ikke var rett mann for henne. Men fyller 29 om noen måneder og han er redd for at jo lengre tid det nå går, jo mindre sjanse vil han ha får å få seg en kjæreste siden alle kvinner han prøver å flørte med har villet ha menn med erfaring. Jeg er ikke forelsket i han lenger men når jeg var yngre hadde jeg en liten crush på han, men jeg var sammen med en jeg ikke burde vært med bare fordi det gav meg en vis status, og var samtidig redd for å ødelegge vennskapet. Men nå er jeg komfortabel med meg selv og kroppen min og alle kjærestene mine hadde hatt sex før meg så jeg tenkte det kanskje ville være gøy å prøve ut med en jomfru bare for å vite at opplevelsen vil alltid være med han og det tenner meg litt. Så jeg sa til han at vi kan sette til side vennskapet vårt i en uke, vi kan ha det gøy sammen og jeg kan lære han et par ting som vil gjøre det lettere for han i framtiden gav han en liten forsmak, selv om det gikk ganske fort og han prøvde å beklage seg men bare kysset han og sa vi har tid til å jobbe med det. 

Jeg har noen ideer som jeg vet jeg skulle ønske tidligere menn ville fokusert på, men er det noen her som har hatt sex med jomfruer før, hva funker best for å gjøre han minst mulig nervøs, og selv om jeg er mer den typen som liker å ha litt leker sammen med sexlivet så vil jeg ikke starte så dratisk. Og ikke alle kvinner som liker det heller, så vil at på slutten av uka at han skal føle seg ihvertfall mer komfortabel med sin egen seksualitet og lære hva han bør gjøre for å kan tilfredstille andre jenter i framtiden. 

Anonymkode: 521fb...881

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Store sjanser for at planen din ikke går etter planen.. (etter min erfaring). Kan både bli kleint og rart. Også fare for å ødelegge vennskapet her. Du skriver at du er bekymret for at han ikke skal få seg kjæreste fordi alle kvinner liker menn med erfaring. 

Jeg kunne også tenkt slik for noen år siden, så skjønner at det er godt ment. 

Men noen menn er bare mer innadvent enn andre. Mulig han har mange andre gode kvaliteter, og ikke først og fremst tenker på sex når han er på utkikk etter dame. Kan jo være en stabil fyr som er ute etter å finne den ene rette å dele livet med? Og slike damer som en da er på jakt etter finner man ikke så ofte på byen eller tinder. Men det er mer enn nok av dem! De er jo som regel mer stille og forsiktige de også. Ville heller motivert han til å dra på kurs/ skole/ jobb/ fritidsinteresser der man finner likesinnede. Komme seg ut og treffe folk sånn generelt egentlig.

Anonymkode: 76844...c1d

• Liker 1
Skrevet

Jeg derimot, som en jomfru mann på 27 som oppfører meg ganske likt det du beskriver hans som (grunnet mangek på erfaring så er man selvsagt usikker og ikke bare "tar seg til rette" slik mange damer sier de foretrekker),  så syntes jeg dette er en ganske så utmerket ide egentlig. Det handler bare om å "komme over kneiken" slik at man ser at sex ikke er så mye å stresse med, få føle hvordan det er, smaker, lukter og opplevelser. Det vil lette veldig på det mentale presset om å skulle prestere, om hvordan det blir (noe man selvsagt er veldig usikker på da man aldri har gjort det), og det vil lette på "skammen" over å være en så gammel jomfru. Så kjør på sier nå jeg!

Anonymkode: a302d...72d

• Liker 2
Skrevet

Jomfudom har det jo med å gå raskt over. Jeg vet om lite som jeg synes jeg kan anbefale på "gennerelt grunnlag". De erfarne elskerene jeg har hatt tidligere har ikke vært tilsvarende gode. Mr. right som får himmel og seng i bevegelse viser ikke tegn til å være erfaren, snarere tvert imot.

Om du har med ei mannlig jomfru å gjøre, gjør alle fremtidige damer ivertfall den tjenesten å la han få vite litt om klitoris oppbygging, deler og hvordan han skal kunne kjenne den kvinnelige eroksjonen i ytre og synelige og indre og usynlige deler å kjenne. Nei det er ikke bare fukt, det skal "sprette" og dama dirrer og hikster og klynker mens hele høna kroer seg. Da er hun trolig tennt, og klar for eventuelle videre avtalte aktiviteter. Dne lille tappen, er ved ereksjon som et bein som ligger inne i huden, og så er det flere sett med vinger som sprer seg bakover og innover.

I den forstand at jeg har tatt på meg "lærer-rollen", har jeg ikke møtt så mange mannfolk som har visst hva og hvordan de skal se etter disse tegnene. Ellers er hvordan damer liker ting så varierende at jeg tviler på at det går ann å beskrive gyldige "teknikker". Så minste felles multiplum er å vite hva som er kjønnsorganet og tegn på tenning.

• Liker 1
Skrevet

Lær han at han må slikke, nyte å slikke og slikke lengre. Lær han å bruke fingrene. Stimuler pikken minst mulig men ri han de to minuttene som går før han kommer , etter han har klart å slikke og fingre deg til orgasme.  Han kommer til å måtte trene lenge på egen utholdenhet i senga så det er ikke noe du kan lære han, derfor er det best å bare lære han slikking og fingring og be han lese seg opp på hvordan han trener pc musklene for å vare lenger i senga og si at han kan ringe deg igjen når han har gjort dette daglig i fem måneder, så kan dere knulle litt lenger og du kan lære han dette med hofterotasjoner og ikke bare stikke pikken rett inn og som en hakkespett, og forskjellige stillinger. Snakk med han og be han ta på deg, legg armen hans på puppen din, i håret ditt osv mens han knuller deg eller du knuller han sånn at han fortsetter å fokusere på dine erogene soner selvom han får optimal knullestimuli selv 

Anonymkode: 32407...920

• Liker 2
Skrevet

Hvis han ikke vet om det fra før av, så lær han respekt for grenser etc. Feks at man ikke dytter hodet ned når han blir sugd(hvis hun ikke liker det da, men da må man spørre først) At han sørger for våte fingre før han bruker de på deg, at man er forsiktig og ikke bare buser på.

At klitten kan være veldig sensitiv, så føle seg litt frem så man ikke bare moser på.

Forspill, alt fra kyssing til tafsing, men ikke rør klitten før dama skriker etter det (omtrent)

At nipplene ikke er radio knapp som man søker med.

Alt er relativt, noen liker det hardt å brutalt, andre ikke, men at dere prater sammen og finner ut av det. :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...