AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #1 Skrevet 7. oktober 2018 Derfor hater jeg mennesker. Hater ikke enkeltindivider, men jeg hater mennesker som flokk. For de er så forbanna lett å påvirke !!! Folk har ikke egne meninger. De er som regel slaver for loven. De er i mot ting bare fordi det er forbudt, blir ting lovlig så er de ikke lenger i mot det, for eksempel. Tiden bestemmer ALT! Kjønnsroller forandrer seg, arb.markedet forandrer seg, kroppen forandrer seg...altså, hvorfor er vi da så opptatt av hva andre synes? den korte tiden vi skal leve......bruker vi på å imponere andre. Anonymkode: f0151...5a7 4
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #2 Skrevet 7. oktober 2018 7 minutter siden, AnonymBruker said: De er som regel slaver for loven. De er i mot ting bare fordi det er forbudt, blir ting lovlig så er de ikke lenger i mot det, for eksempel. Eksempler på det? Anonymkode: c57e4...7b8 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #3 Skrevet 7. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Eksempler på det? Anonymkode: c57e4...7b8 Folk som hater hasj fordi det er ulovlig. Anonymkode: f0151...5a7 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #4 Skrevet 7. oktober 2018 Just now, AnonymBruker said: Folk som hater hasj fordi det er ulovlig. Anonymkode: f0151...5a7 Det er gode grunner til at det er ulovlig. Anonymkode: c57e4...7b8 7
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #5 Skrevet 7. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er gode grunner til at det er ulovlig. Anonymkode: c57e4...7b8 men det er mye som er lovlig som også kan være dårlig! Anonymkode: f0151...5a7
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #6 Skrevet 7. oktober 2018 Jeg hater ikke hasj, men misliker det. Har sett skadevirkningene etter mye hasj-bruk. Anonymkode: f992b...785 3
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #7 Skrevet 7. oktober 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Folk som hater hasj fordi det er ulovlig. Anonymkode: f0151...5a7 Jeg hater ikke hasj pga det er ulovlig. Jeg liker ikke hasj pga fler ting. Det sløver ned folk. Det er mange som får depresjoner av det. Og ja uansett hva du tror selv. Hasj er en inngangsport til hardere stoffer.. Anonymkode: de074...d7e 8
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #8 Skrevet 7. oktober 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Folk som hater hasj fordi det er ulovlig. Anonymkode: f0151...5a7 Jeg hater ikke hasj fordi det er ulovlig. Jeg hater det fordi det ødelegger hjernen til unge mennesker. De klarer ikke engang å huske ting som skjedde for to dager siden, og enda mindre hva som skjedde i fjor. Hukommelsen deres blir helt ikke-eksisterende, pluss at de blir asosiale, blakke og bryr seg kun om rusen. Det ødelegger rett og slett familier til tider. For øvrig liker jeg godt gamle kjønnsroller, er ikke noe særlig fan av feminismen, skulle ønske flere kvinner var hjemmeværende og at kjernefamilien ble status igjen. Anonymkode: df5bb...c12 3
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #9 Skrevet 7. oktober 2018 4 minutter siden, AnonymBruker said: men det er mye som er lovlig som også kan være dårlig! Anonymkode: f0151...5a7 Nå har du nevnt hasj som noe som burde vært lovlig. Hva mer? Anonymkode: c57e4...7b8
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #10 Skrevet 7. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg hater ikke hasj fordi det er ulovlig. Jeg hater det fordi det ødelegger hjernen til unge mennesker. De klarer ikke engang å huske ting som skjedde for to dager siden, og enda mindre hva som skjedde i fjor. Hukommelsen deres blir helt ikke-eksisterende, pluss at de blir asosiale, blakke og bryr seg kun om rusen. Det ødelegger rett og slett familier til tider. For øvrig liker jeg godt gamle kjønnsroller, er ikke noe særlig fan av feminismen, skulle ønske flere kvinner var hjemmeværende og at kjernefamilien ble status igjen. Anonymkode: df5bb...c12 Enig i første avsnittet. Men hvorfor vil du ha tilbake gamle kjønnsroller? Anonymkode: c57e4...7b8 5
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #11 Skrevet 7. oktober 2018 At det er mye som er lovlig som også kan være dårlig betyr ikke at vi skal gjøre fler dårlige ting lovlig. Da burde de dårlige tingene heller bli ulovlig. Anonymkode: 2d66b...606 3
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #12 Skrevet 7. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nå har du nevnt hasj som noe som burde vært lovlig. Hva mer? Anonymkode: c57e4...7b8 folk som sladrer på at andre bryter skrevne regler. De fleste regler finner jeg faktisk logiske, mens andre ting synes jeg folk ikke bør bry seg med. Voldekter, ran, drap, skade o.l bør jo seff være straffbart. Men så har vi folk som kjefter på kollegaer fordi de smakte på noe kjøkkenet , kanskje tok med seg noe mat som skulle kastes . 😛 Og ikke minst, det er ikke lov å sprite opp drinker. Alkoholen skal oppi først. Og man skal ikke doble drinker. ikke engang om en tar betalt for to. ting skal oppi forskjellige glass. 😛 Anonymkode: f0151...5a7
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #13 Skrevet 7. oktober 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Enig i første avsnittet. Men hvorfor vil du ha tilbake gamle kjønnsroller? Anonymkode: c57e4...7b8 ikke personen du siterer, men da hadde vi i hvertfall sluppet så jævla masse mas fra andre kvinner! "du er en moderne norsk kvinne! vis at du ikke finner deg i noe!" skal liksom ingenting til før man er "selvdestruktiv" i dag. Vi er ikke frie kvinner, forskjellen er bare at det ikke lenger er menn som kuer oss, de er andre kvinner som skal påvirke.. Anonymkode: f0151...5a7 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #15 Skrevet 7. oktober 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig i første avsnittet. Men hvorfor vil du ha tilbake gamle kjønnsroller? Anonymkode: c57e4...7b8 Fordi jeg liker det. Fordi det er naturlig. Naturen har laget oss slik at menn er forsørgeren og beskytteren mens kvinnene er omsorgspersonen og den som tar vare på barn, hus og hjem. Anonymkode: df5bb...c12 1
Honey Dew Skrevet 7. oktober 2018 #16 Skrevet 7. oktober 2018 Hvorfor bruker du det korte livet til å hate andre? Livet er altfor kort til at man skal pakke seg inn i hat og bitterhet 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #17 Skrevet 7. oktober 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi jeg liker det. Fordi det er naturlig. Naturen har laget oss slik at menn er forsørgeren og beskytteren mens kvinnene er omsorgspersonen og den som tar vare på barn, hus og hjem. Anonymkode: df5bb...c12 Nåja. Mange steder igjenom historien. Har det vist seg at menn og kvinner stort sett gjør det samme . Kvinner og menn sanker mat. Men kvinner føder barn derfor praktisk at de er hos de. Men mange kvinner har vært jegere og krigere. Jeg savner at det ikke er et krav om noen av delene. Gjør hva f... Du vil. Vær hjemme . Jobb . Gjør hva du selv vil men ikke krev at alle gjør som du. Anonymkode: de074...d7e 4
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #18 Skrevet 7. oktober 2018 Til info kan jeg opplyse om at veldig mange mener at den nye loven om reptilhold er helt feil. Det har jeg fått høre mer enn en gang siden jeg var en av de som jublet da de endelig ble lovlige. Altså, folk missliker enda ting selv om de er blitt lov. Anonymkode: 0b439...28c 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #19 Skrevet 7. oktober 2018 20 minutter siden, AnonymBruker said: Fordi jeg liker det. Fordi det er naturlig. Naturen har laget oss slik at menn er forsørgeren og beskytteren mens kvinnene er omsorgspersonen og den som tar vare på barn, hus og hjem. Anonymkode: df5bb...c12 Bevares! Er du mann eller kvinne? Anonymkode: c57e4...7b8 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #20 Skrevet 7. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Bevares! Er du mann eller kvinne? Anonymkode: c57e4...7b8 Kvinne. Hvordan det? Anonymkode: df5bb...c12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå