Gjest Madeline Skrevet 19. mars 2005 #1 Skrevet 19. mars 2005 For min del blir det hjemmepåske. Er ikke spesielt glad i snø og reiser definitivt ikke på fjellet. Drømmepåsken min er sammen med familien. En god krimbok og krim på tv. Turer med pølser og kakao i sekken. Og selvfølgelig sol fra skyfri himmel. Vil også gjerne ha varmegrader.
Angelica Skrevet 19. mars 2005 #2 Skrevet 19. mars 2005 Jeg skal også være hjemme. Skal jobbe en del, og ellers blir det vel å kose seg hjemme med familien. Min drømmepåske nå hadde vært en tur sydover, men har ikke råd. Kunne tenkt meg bare å slappe av, være på stranda og spise god mat! *drømme..*
Gjest Anonymous Skrevet 19. mars 2005 #3 Skrevet 19. mars 2005 Skal på Høyfjellshotell med min kjære, vi drar til mandagen og jeg gleder meg masse.
Tusenfryd Skrevet 19. mars 2005 #4 Skrevet 19. mars 2005 Min drømmepåske er med familien på familiehytta, sol og fint vær, kakao og ski og peiskos... Ikke i år, familiehytta er opptatt av den andre delen av familien :-x I år er jeg hjemme sammen med kjæresten min, vi skal være sammen med venner, spise god mat, være sammen med familien og hverandre og kooooose oss. Håper på fint vær. (og en dag med drittvær så jeg har en unnskyldning for å være inne på sofaen en hel dag)
Gjest Madeline Skrevet 19. mars 2005 #5 Skrevet 19. mars 2005 (og en dag med drittvær så jeg har en unnskyldning for å være inne på sofaen en hel dag) Enig med deg der.
Gjest Anonymous Skrevet 19. mars 2005 #6 Skrevet 19. mars 2005 Objektivt; gå turer i marka, se filmer, lese, ta livet med ro, kanskje en bayer på en uterestraurant. Subjektivt; knulle elske, kose, drikke, spise røkt laks på kanten av senga, champagne, og ha det herlig. Realiteten; vet ikke, påska er ikke begynt enda... vet jeg... vega
Gjest Embla s Skrevet 19. mars 2005 #7 Skrevet 19. mars 2005 Jeg skal bli "bestemor" i påsken, dermed er påskefjellet avlyst og Resultatet blir at jeg skal være mutters alene og jobbe/passe katten mens alle andre reiser på miniferie.
Gjest Anonymous Skrevet 19. mars 2005 #8 Skrevet 19. mars 2005 Jeg skal bli "bestemor" i påsken, dermed er påskefjellet avlyst og Resultatet blir at jeg skal være mutters alene og jobbe/passe katten mens alle andre reiser på miniferie. Oi, gratulerer da... Embla s. Du er jo YNGRE enn meg, bestemor??? (ingen vet, men - jeg har prøvd å oppdra svigerdattera mi... men vet ikke - skjer det så skjer det - men da skal de kalle meg vega i alle fall...) Klem.
Gjest Gjesta Skrevet 19. mars 2005 #9 Skrevet 19. mars 2005 Jeg er så fjern fra min drømmepåske som overhode mulig. Jeg skal nemelig jobbe i hele påsken. Min drømmepåska hadde vel vært en liten hyttetur med hunder og folk jeg liker, men sukk..for tiden er det veeeldig lite som er nær min drømmetilværelse.. sukk
Alterna Skrevet 19. mars 2005 #10 Skrevet 19. mars 2005 jeg skal på en liten tur til en annen by her i landet... Drømmepåske: Langt vekke fra i et solfylt paradis med palmer osv......... 8)
Gjest Embla s Skrevet 19. mars 2005 #11 Skrevet 19. mars 2005 Oi, gratulerer da... Embla s. Du er jo YNGRE enn meg, bestemor??? (ingen vet, men - jeg har prøvd å oppdra svigerdattera mi... men vet ikke - skjer det så skjer det - men da skal de kalle meg vega i alle fall...) Klem. Det er katten min som skal ha barn, derfor "bestemor"
pusla Skrevet 19. mars 2005 #12 Skrevet 19. mars 2005 Katte-bestemor, så morsomt da :-) . Min drømmepåske må være å reise bort til varmere strøk, ja. Eller som i fjor - hjemmepåske med masse sosial omgang og koselige turer ut på stille kafeèr i sentrum. Blir hjemmepåske i år også, men blir nok atskillelig mer ensomt.
Gjest Formosiss Skrevet 20. mars 2005 #13 Skrevet 20. mars 2005 Jeg skal til Hamar og Vikingskipet for 5. år på rad.
Brunhilde Skrevet 20. mars 2005 #14 Skrevet 20. mars 2005 Drømmepåsken ville være storbyferie, og hvem vet om det kan bli det? Realiteten er at jeg skal jobbe tom onsdag, resten av dagene skal brukes til å besøke venner jeg ikke ser altfor ofte. Hva 14 åringen skal er det bare h*n som vet!
Gjest lilletroll Skrevet 21. mars 2005 #15 Skrevet 21. mars 2005 For min del blir det hjemmepåske. Er ikke spesielt glad i snø og reiser definitivt ikke på fjellet. Drømmepåsken min er sammen med familien. En god krimbok og krim på tv. Turer med pølser og kakao i sekken. Og selvfølgelig sol fra skyfri himmel. Vil også gjerne ha varmegrader. Jeg skal på fjellet, og håper på FLOTT påskevær, og gleder meg til familiepåske med god mat, masse spilling, og lesing av bøker.
Malou Skrevet 21. mars 2005 #16 Skrevet 21. mars 2005 Drømmepåsken for meg er på nåværende tidspunkt å oppleve våren/forsommeren i Syd-Europa, gjerne i Frankrike, Italia eller Spania. Men å ha fri å kose seg hjemme med kjæresten og venner er ikke så dumt det heller. Med fint vær og påskegodteri. Skal bare jobbe de tre dagene før påske først også har jeg 11 dager fri.
Gjest Dolphina Skrevet 21. mars 2005 #17 Skrevet 21. mars 2005 Drar på fjellet med hele familien på tirsdag! Også på hytta til noen venner på torsdag kanskje. Og så veit jeg ikke mer! Men sikkert treffe flere venner... Perfekt for min del!!
Sheba Skrevet 21. mars 2005 #18 Skrevet 21. mars 2005 Jobber foreløpig, men stikker til fjells på onsdag. Gleder meg! Hyttetur med familie og gode venner, både bortover- og nedoverski, appelsiner, en god krimbok, litt pils kanskje og forhåpentligvis masse bra vær. har vært hjemme de siste årene i påsken, så nå er jeg skikkelig klar for fjellet!
Veslejenta Skrevet 21. mars 2005 #19 Skrevet 21. mars 2005 Skal ha hjemmepåske, og har invitert venner til å være hos oss i påsken. Og det blir på en måte drømmepåsken. For jeg har lyst til å bare slappe av, kose meg med venner, gå litt ut (kafé, kino), lese litt. Og å slippe å stresse med å pakke ned og pakke opp og pakke ned, og lang reise.
nat26 Skrevet 21. mars 2005 #20 Skrevet 21. mars 2005 Drømmepåske hadde vært en tur til varmere strøk,ligge på stranda og kose meg med god mat og drikke.Men sånn blir det altså ikke jeg skal være hjemme hele påsken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå