AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #1 Skrevet 7. oktober 2018 Hvorfor blir folk så sure? Hvorfor er det negativt å si om seg selv at man kan se at man har et pent ytre? er det fordi det er for mange som ikke er "heldige" og dermed blir bittre på de som er det? Anonymkode: 28c3a...153 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #2 Skrevet 7. oktober 2018 Noen ganger kan det skrives på en litt skrytete måte mens man ser ned på andre og da skjønner jeg at man får pepper, men andre ganger så skjønner ikke jeg hva som er galt med å skrive det. Men hvis man skriver at man er stygg så kommer mange og skriver at "neida, jeg er sikker på at du er pen" osv. Så uansett hva man skriver så skal noen komme og motbevise det. Anonymkode: c5356...4a3 3
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #4 Skrevet 7. oktober 2018 Men når utseende faktisk betyr 0 til syvende og sist, så hvorfor må det nevnes? På et forum er vi alle helt like, utseende betyr ikke noe. Så de som må nevne de er skjønnheter må jo da mangle annet, ellers hadde det jo ikke vært en vits i å nevne det. Anonymkode: 1ed5a...d8e 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #5 Skrevet 7. oktober 2018 Jeg fikk kommentaren "lol, lykke til her i livet" da jeg innrømte på en seksualtråd at jeg tenner på min egen kropp under sex fordi den er så fin i diverse stillinger. Jo takk du, jeg sliter iallfall ikke med vonde tanker om egen kropp så det er et mindre hinder😂😂 Anonymkode: 900fa...bb1 7
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #6 Skrevet 7. oktober 2018 http://www.betydning-definisjoner.com/innrømme En merkelig sammenblanding av ord du har i denne tråden ts. Å innrømme noe er når du ikke vil stå ved noe. Å konstantere eller å meddele at man selv er pen er ikke å komme med en innrømmelse men en subjektiv vurdering og oppfatning av eget utseende, ergo ingen innrømmelse. Så hva skal det tjene til å meddele andre i en tråd at din oppfatning av deg selv og ditt utseende er pent? Jeg oppfatter temaet du tar opp i denne tråden som skrytende og en person som prøver og ønsker å ville være bedre enn alle andre med eget selvskryt, forutsatt at det er deg selv du forteller om. Eller sagt på en annen måte å skulle begynne å skryte av seg selv i tråder ved å meddele at en er pen, bedre enn alle andre det er usmakelig og fullstendig unødvendig, med unntak der tråden er opprettet for å fortelle andre at en er pen. Lille speil på veggen der, hvem er penest i verden her.........? Anonymkode: daad6...ee7 4
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #7 Skrevet 7. oktober 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen ganger kan det skrives på en litt skrytete måte mens man ser ned på andre og da skjønner jeg at man får pepper, men andre ganger så skjønner ikke jeg hva som er galt med å skrive det. Men hvis man skriver at man er stygg så kommer mange og skriver at "neida, jeg er sikker på at du er pen" osv. Så uansett hva man skriver så skal noen komme og motbevise det. Anonymkode: c5356...4a3 Jeg har laget en tråd om dette 😛 hvorfor er vi mennesker slik egentlig? ei som svarte meg at det egentlig er en positiv ting, for det betyr at vi mennesker har evnen til å utvikle seg . jeg synes heller det bare er masete og for enkelt. Anonymkode: 28c3a...153
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #8 Skrevet 7. oktober 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men når utseende faktisk betyr 0 til syvende og sist, så hvorfor må det nevnes? På et forum er vi alle helt like, utseende betyr ikke noe. Så de som må nevne de er skjønnheter må jo da mangle annet, ellers hadde det jo ikke vært en vits i å nevne det. Anonymkode: 1ed5a...d8e Utseende betyr NOE i valg av partner. Det er en grunn til at noen er mer ettertraktet enn andre. Anonymkode: 28c3a...153
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #9 Skrevet 7. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Utseende betyr NOE i valg av partner. Det er en grunn til at noen er mer ettertraktet enn andre. Anonymkode: 28c3a...153 På forum betyr det ingenting. Derfor tullete å nevne i tråder. Ja i rl så betyr utseende til partner noe før meg, på et diskusjonsforum betyr diskusjonspartneres utseende 0. Så når folk MÅ nevne eget utseende her, så ligger det annet bak. Anonymkode: 1ed5a...d8e 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #10 Skrevet 7. oktober 2018 8 minutter siden, Stueloff skrev: Janteloven står sterkt her til lands. har lest så mange ganger at janteloven er bare tull.. så jeg vet ikke hva som er sant? tilhengere av janteloven som synes det er veldig trygt å holde seg til den kanskje? Anonymkode: 28c3a...153
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #11 Skrevet 7. oktober 2018 Jeg syns det er usexy å skryte av hvor pen man er inne på et forum. Det gjelder begge kjønn. Skryt av seg selv er aldri attraktivt. Jeg er ikke tilhenger av janteloven, men det finnes en mellomting mellom det og å dyrke seg selv og skryte uhemmet av hvor sexy, heit og astronomisk vakker man er. Det er blærete og uattraktivt selv om man så er miss eller mr universe. Hilsen mann som ikke er hverken feit eller misunnelig i tilfelle noen drar det oppbrukte kortet. Anonymkode: 277b8...13b 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #12 Skrevet 7. oktober 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: http://www.betydning-definisjoner.com/innrømme En merkelig sammenblanding av ord du har i denne tråden ts. Å innrømme noe er når du ikke vil stå ved noe. Å konstantere eller å meddele at man selv er pen er ikke å komme med en innrømmelse men en subjektiv vurdering og oppfatning av eget utseende, ergo ingen innrømmelse. Så hva skal det tjene til å meddele andre i en tråd at din oppfatning av deg selv og ditt utseende er pent? Jeg oppfatter temaet du tar opp i denne tråden som skrytende og en person som prøver og ønsker å ville være bedre enn alle andre med eget selvskryt, forutsatt at det er deg selv du forteller om. Eller sagt på en annen måte å skulle begynne å skryte av seg selv i tråder ved å meddele at en er pen, bedre enn alle andre det er usmakelig og fullstendig unødvendig, med unntak der tråden er opprettet for å fortelle andre at en er pen. Lille speil på veggen der, hvem er penest i verden her.........? Anonymkode: daad6...ee7 du har allerede fått mest likes her ja men det at man skriver man er pen trenger ikke bety at man er bedre enn andre. Jeg føler mer at det ikke skal noe til før folk oppfatter ting som selvskryt. Anonymkode: 28c3a...153 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #13 Skrevet 7. oktober 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har laget en tråd om dette 😛 hvorfor er vi mennesker slik egentlig? ei som svarte meg at det egentlig er en positiv ting, for det betyr at vi mennesker har evnen til å utvikle seg . jeg synes heller det bare er masete og for enkelt. Anonymkode: 28c3a...153 Når det gjelder de som er pene så tror jeg mange ønsker å jekke ned den som sier at de er pene. Man skal ikke uttrykke at man er "bedre" enn andre. Noen kan også oppfattes som skrytete og høy på seg selv, og det er noe mange ikke liker. Når det gjelder de som skriver at de er stygge så tror jeg at folk ønsker å få den som skriver det til å føle seg bedre og noen skriver at de er stygge når de egentlig bare har dårlig selvtillit. Jeg synes det er litt irriterende. Hva så om en person er stygg for eksempel? Hvorfor skal man da få servert at man sikkert er pen? Noen er jo faktisk mindre pene enn andre uten at det er noe galt i det, selv om ulikheter i smak også har noe å si. Anonymkode: c5356...4a3 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #14 Skrevet 7. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg syns det er usexy å skryte av hvor pen man er inne på et forum. Det gjelder begge kjønn. Skryt av seg selv er aldri attraktivt. Jeg er ikke tilhenger av janteloven, men det finnes en mellomting mellom det og å dyrke seg selv og skryte uhemmet av hvor sexy, heit og astronomisk vakker man er. Det er blærete og uattraktivt selv om man så er miss eller mr universe. Hilsen mann som ikke er hverken feit eller misunnelig i tilfelle noen drar det oppbrukte kortet. Anonymkode: 277b8...13b "Jeg er vel det som kalles pen" "utseendet mitt er greit" "jeg er fornøyd med utseendet" .. selv dette oppfattes som selvskryt. Er ikke selfies en form for selvskryt? men nei, går man og snakker om hvor bra utseendet er, er det uattrakitv.t Anonymkode: 28c3a...153 2
Example Skrevet 7. oktober 2018 #15 Skrevet 7. oktober 2018 Det går vel på at en del er vant til å slippe å bli utfordret diskusjoner i det virkelige liv på grunn av utseende. Det fungerer dårligere på et anonymt forum. 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #16 Skrevet 7. oktober 2018 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen ganger kan det skrives på en litt skrytete måte mens man ser ned på andre og da skjønner jeg at man får pepper, men andre ganger så skjønner ikke jeg hva som er galt med å skrive det. Men hvis man skriver at man er stygg så kommer mange og skriver at "neida, jeg er sikker på at du er pen" osv. Så uansett hva man skriver så skal noen komme og motbevise det. Anonymkode: c5356...4a3 Du vet at KG betyr KontraGuiden😎? Anonymkode: 46521...5a9
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #17 Skrevet 7. oktober 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: På forum betyr det ingenting. Derfor tullete å nevne i tråder. Ja i rl så betyr utseende til partner noe før meg, på et diskusjonsforum betyr diskusjonspartneres utseende 0. Så når folk MÅ nevne eget utseende her, så ligger det annet bak. Anonymkode: 1ed5a...d8e Men hvis utseende er et tema i selve tråden, så er det jo helt relevant å skrive om det. Anonymkode: 205b5...963 3
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #18 Skrevet 7. oktober 2018 Det er vel minst like irriterende med kvinner som legger ut flotte bilder av seg selv, og kommentarer av typen se, så stygg jeg ser ut!! Men så øsnker de at folk skal kommentere hvor flotte de ser ut! Men du er flott da!!! Søta!!!! Anonymkode: bae35...097 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2018 #19 Skrevet 8. oktober 2018 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg fikk kommentaren "lol, lykke til her i livet" da jeg innrømte på en seksualtråd at jeg tenner på min egen kropp under sex fordi den er så fin i diverse stillinger. Jo takk du, jeg sliter iallfall ikke med vonde tanker om egen kropp så det er et mindre hinder😂😂 Anonymkode: 900fa...bb1 Ja, noen er pene i tråder, mens du er pen uten en tråd... Anonymkode: 5fe9e...13d
Gjest hind Skrevet 8. oktober 2018 #20 Skrevet 8. oktober 2018 Her i landet skal man skryte med bilder og ikke med ord. Gjør du det hyller de deg. Det er ordene folk ikke liker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå