Baby Skrevet 19. mars 2005 #1 Skrevet 19. mars 2005 Noen som vet om man kan overføre bilder fra mobil til PC via Bluetooth, og i såfall hvordan gjør man det? Evt. andre måter å gjøre det på uten kabel?
Lillesøster Skrevet 19. mars 2005 #2 Skrevet 19. mars 2005 Jeg har en sånn bluetooth som jeg har kjøpt som jeg putter inn i bærbare pc min. Det fulgte med programm, så alt gikk nesten av seg selv. Hva er problemet?
Gjest Lea Skrevet 20. mars 2005 #3 Skrevet 20. mars 2005 Kommer kanskje litt an på mobiltelefonen? Nokia har et eget prodgram som man kan laste ned, men det fungerte heller dårlig hos meg.
Mistyen Skrevet 20. mars 2005 #4 Skrevet 20. mars 2005 Jeg bruker en USB Bluetooth Dongel i min bærbare. Aktiverer BT på telefonen og overfører.... Lett som en plett
Baby Skrevet 20. mars 2005 Forfatter #5 Skrevet 20. mars 2005 Jeg har en sånn bluetooth som jeg har kjøpt som jeg putter inn i bærbare pc min. Det fulgte med programm, så alt gikk nesten av seg selv. Hva er problemet? Ikke noe problem, må bare skaffe meg en sånn bluetooth sak til PC'n. Trodde det var på den. :oops:
Lillesøster Skrevet 20. mars 2005 #6 Skrevet 20. mars 2005 Ikke noe problem, må bare skaffe meg en sånn bluetooth sak til PC'n. Trodde det var på den. :oops:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå