Gå til innhold

Flest kvinner eller menn på KG?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror det er flere menn enn kvinner her inne. Hva tror dere? 

Anonymkode: 35b0a...4d4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha jeg aner ikke. Jeg er kvinne. 

Anonymkode: ca17f...1bf

Skrevet

Det tror jeg og😊 er selv kvinne 

Anonymkode: 66dd4...09d

Skrevet

Kvinner håper jeg. Dette var et kvinneforum, men mange menn tror det er en guide til hvordan få tak i kvinner. Det er trist å se hvordan forumet har blitt. 

Anonymkode: 12726...9a4

• Liker 2
Skrevet

Med tanke på alle penistrådene her inne er det helt klart flest kvinner. Jeg vil si 95-98% kvinner.

Anonymkode: abd76...d88

Skrevet

Er også kvinne. Menn burde ikke ha adgang. Hva med registrering med MINID fx?

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, Trefeg said:

Så trist at du mener det. Har du et anstrengt forhold til menn?

Anonymkode: 493a5...2aa

• Liker 5
Skrevet
4 minutter siden, Trefeg skrev:

Helt uenig. Heldigvis har vi menn her, det skaper balansen et såpass stort forum trenger.

• Liker 6
Skrevet
8 minutter siden, Trefeg said:

Hadde aldri turt å skrive noe personlig her om jeg var registrert med MinID.

For øvrig synes jeg det er greit at det er menn her, men hadde vært fint om man fikk kastet ut de som bare er her for å rakke ned på kvinner.  

Anonymkode: 4a15d...5a1

• Liker 6
Skrevet

Menn er hær å sniker på oss jenter. NEI JEG HAR IKKE ET ANSTRENGT FORHOLDT TIL MENN. JEG ER GIFT MED EN MANN. Hvorfor skal han vite alt vi snakker om ? 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For øvrig synes jeg det er greit at det er menn her, men hadde vært fint om man fikk kastet ut de som bare er her for å rakke ned på kvinner.  

Det er viktig at menn som rakker ned på kvinner kommer til ordet. Så vi faktisk ser at misogynien lever i beste velgående også i "verdens mest likestilte og feministiske samfunn". Kampen er på langt nær vunnet. Vi har så vidt begynt.

• Liker 1
Skrevet
15 minutter siden, Trefeg skrev:

Det finnes mennesker som ikke har noen kjønn også. Det er mange som er hen.

Anonymkode: 33306...198

• Liker 3
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Enig. Det er en del menn jeg blokkerer siden de bare spyr ut den samme møkka. (er selv mann) 

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det er viktig at menn som rakker ned på kvinner kommer til ordet. Så vi faktisk ser at misogynien lever i beste velgående også i "verdens mest likestilte og feministiske samfunn". Kampen er på langt nær vunnet. Vi har så vidt begynt.

Selv ønsker jeg at forumet skal være et trivelig sted hvor vi kan støtte og hjelpe hverandre og ikke et sted for å se at de at mange lever av å plage andre.

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Enig. Det er en del menn jeg blokkerer siden de bare spyr ut den samme møkka. (er selv mann) 

Takk, gjør det samme selv. 

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, vintage skrev:

Helt uenig. Heldigvis har vi menn her, det skaper balansen et såpass stort forum trenger.

99% av manneprofilene bidrar jo stort sett som et kommentarfelt i VG med hets og ekstreme meninger (særlig sint er mange menn på kvinnesaken, Metoo ser ut å provosere voldsomt,  og innvandrerdebatten er de jo besatt av). 

Jeg synes det ikke skaper balanse, men mer forsøpler med både kvinneforakt og innvandrerforakt.

Skulle ønske hvis menn skulle delta at det var mer med en type mann som jeg selv er gift med. Og kjenner igjen i min omgangskrets. Vanlige menn uten så aggressive meninger.  Her er mest menn som minner om Trump, og andre gærninger. 

Har vist han noen innlegg her på KG, og han sier slike menn er søppel som oppsøker kvinneforum for å trakkasere. 

Men ønsker velkommen til alle menn til KG som bryr seg om kvinner og våre daglige problemer! For dere finnes jo i hopetall utenfor nettet 😘

• Liker 3
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

99% av manneprofilene bidrar jo stort sett som et kommentarfelt i VG med hets og ekstreme meninger (særlig sint er mange menn på kvinnesaken, Metoo ser ut å provosere voldsomt,  og innvandrerdebatten er de jo besatt av). 

Jeg synes det ikke skaper balanse, men mer forsøpler med både kvinneforakt og innvandrerforakt.

Skulle ønske hvis menn skulle delta at det var mer med en type mann som jeg selv er gift med. Og kjenner igjen i min omgangskrets. Vanlige menn uten så aggressive meninger.  Her er mest menn som minner om Trump, og andre gærninger. 

Har vist han noen innlegg her på KG, og han sier slike menn er søppel som oppsøker kvinneforum for å trakkasere. 

Men ønsker velkommen til alle menn til KG som bryr seg om kvinner og våre daglige problemer! For dere finnes jo i hopetall utenfor nettet 😘

:klaske:

Anonymkode: b14a7...77a

• Liker 4
Skrevet
31 minutter siden, Trefeg skrev:

Menn er hær å sniker på oss jenter. NEI JEG HAR IKKE ET ANSTRENGT FORHOLDT TIL MENN. JEG ER GIFT MED EN MANN. Hvorfor skal han vite alt vi snakker om ? 

Så du vil ha et hemmelig forum der menn ikke kan lese heller?

Anonymkode: 600a4...858

• Liker 4
Skrevet

Moderatorene kan sikkert komme med en statistikk for registrerte brukere.

Vil tro det er veldig avhengig av hvilken del av forumet en tenker på. Politikk-delen har nok en relativt høy andel menn, samtidig som kjendis og sladder delen nok har en betraktelig høyere andel kvinner. 

Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker said:

Du har regnet ut dette eller er det bare dine fordommer? 

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, herzeleid skrev:

Moderatorene kan sikkert komme med en statistikk for registrerte brukere.

Vil tro det er veldig avhengig av hvilken del av forumet en tenker på. Politikk-delen har nok en relativt høy andel menn, samtidig som kjendis og sladder delen nok har en betraktelig høyere andel kvinner. 

Nå tror jeg også at mange kvinneprofiler egentlig er menn (mye mer enn motsatt), så jeg lar meg ikke ovetbevise hvis moderatorer kommer med oversikt 😊

Enig i det andre.

Anonymkode: 35b0a...4d4

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...