Gå til innhold

Minihus as, svindel eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange av dere har sikkert fått opp reklame for Minihus as i Facebookfeeden i det siste. Minihus as har hatt en ulovlig "lik og del"-konkurranse gående i lang tid. Nå er det full oppstandelse på https://www.facebook.com/minihusetas/ fordi folk mener at ting ikke har gått riktig for seg ifb med denne konkurransen. Minihus as svarer folk ekstremt uhøflig (KLIPP HÅRET OG FÅ DEG EN JOBB f.eks), og har tatt på seg offerrollen der de forveksler meget berettiget kritikk med hetsing.

Det ble etter mye om og men trukket en vinner av huset som konkurransen handlet om, men det har kommet antydninger om at vinneren har en tilknytning til Minihus as.

Er det noen her som har erfaringer med dette firmaet?

Anonymkode: 7a7cf...c53

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke noe om dette firmaet fra før, men måten de ordlegger seg på, gjorde meg svært skeptisk. Den er lite profesjonell og veldig dårlig. 

Anonymkode: d3a8f...1f1

Skrevet

Ja, jeg synes det er helt merkelig at FB har latt dette pågå så lenge, jeg kan ikke tro at ikke noen har rapportert dem. Uansett er ihvertfall kommentarfeltene temmelig underholdende. 😁

Anonymkode: 7a7cf...c53

Skrevet

De virker bare utrolig useriøse og frekk og barnslig i måten de ordlegger seg på. Sånn som da de skrev at på grunn av all negativiteten de hadde fått så skulle de ikke gi bort noe hus allikevel.

Jeg hadde ikke kjøpt fra dem om jeg hadde ønsket meg et sånt minihus. Virker som en risiko og kan lure på om man hadde fått noe hus i det hele tatt.

Anonymkode: 34b03...e35

Skrevet

Var også en dame i kommentarfeltet som hadde kjøpt minihus derfra, men hun skulle visst returnere det.

Anonymkode: 83bba...2da

Skrevet

Ble trukket en vinner 1. oktober eller noe sånt, nå er visst det annullert og de skal trekke på nytt 1. desember 🙄 Det stod noe om lotteritilsynet eller noe sånt som skulle være involvert og at en utenforstående nå skulle stå for trekningen. Jeg må si hele greia virker veldig useriøst og måten de skriver og svarer på virker veldig lite profesjonelt. Jeg styrer unna ihvertfall. 

Anonymkode: dc206...b69

Skrevet

Bare tull hele opplegget, firmaet ser ut til å ha problemer når jeg sjekker brønnøysundregisteret. Har også spurt datahjelperne på fb og de mener også at dette er suspekt. Bare å raportere inn siden, så kjedelig med alle som blir lurte til å delta 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...