AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #1 Skrevet 7. oktober 2018 Jeg har på 2 uker klart å gå opp 7 kg!! Føler meg helt forjævelig. Har vært veldig flink med trening og kosthold, men har klarte skeie ut ganske bra disse 2 ukene. Noen andre som har opplevd dette? Og hvordan klarte dere å komme tilbake til rutinene? Hilsen, Dame 30 år, gått ned 28 kg på 11 mnd. Anonymkode: 3803d...422
cerruti Skrevet 7. oktober 2018 #2 Skrevet 7. oktober 2018 Uff, sikkert gått opp 5-ish på 2-3 uker selv nå, så vil også gjerne ha gode tips om hvordan komme i gjenge igjen. Sukkeravhengig til tusen.
Trefeg Skrevet 7. oktober 2018 #3 Skrevet 7. oktober 2018 Jeg begynte å legge på meg kraftig i fjor 3kg på 2måneder. Da tok min mann ansvar å begynte å lage all maten. Han lagde forskjellige typer mat, En til han og en til meg. Etter 1måned hvor han lagde maten fikk jeg lov til å komme tilbake til kjøkkenet. 5kg lettere det handler bare om selvdisiplin. Nå spiser jeg et måltid om dagen sammen med min kjære. I helgene spiser vi også lunch ute engang. Viktigste for meg er at mannen min skal synes jeg er fin lykke til med dine vektproblemer
Raven.Writingdesk Skrevet 7. oktober 2018 #4 Skrevet 7. oktober 2018 2 minutter siden, Trefeg skrev: Jeg begynte å legge på meg kraftig i fjor 3kg på 2måneder. Da tok min mann ansvar å begynte å lage all maten. Han lagde forskjellige typer mat, En til han og en til meg. Etter 1måned hvor han lagde maten fikk jeg lov til å komme tilbake til kjøkkenet. 5kg lettere det handler bare om selvdisiplin. Nå spiser jeg et måltid om dagen sammen med min kjære. I helgene spiser vi også lunch ute engang. Viktigste for meg er at mannen min skal synes jeg er fin lykke til med dine vektproblemer Du får bare lov å spise en gang iløpet av dagen? 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #5 Skrevet 7. oktober 2018 4 minutter siden, Trefeg skrev: Jeg begynte å legge på meg kraftig i fjor 3kg på 2måneder. Da tok min mann ansvar å begynte å lage all maten. Han lagde forskjellige typer mat, En til han og en til meg. Etter 1måned hvor han lagde maten fikk jeg lov til å komme tilbake til kjøkkenet. 5kg lettere det handler bare om selvdisiplin. Nå spiser jeg et måltid om dagen sammen med min kjære. I helgene spiser vi også lunch ute engang. Viktigste for meg er at mannen min skal synes jeg er fin lykke til med dine vektproblemer Høstferie ja... Anonymkode: 976d1...25f 6
Trefeg Skrevet 7. oktober 2018 #6 Skrevet 7. oktober 2018 Ja. Men nå får jeg også spise det samme som han. Så har vi en cheatday iløpet av helgen hvor jeg også får spise lunch
Trefeg Skrevet 7. oktober 2018 #7 Skrevet 7. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Høstferie ja... Anonymkode: 976d1...25f Vi har strengt matregime i ferier også. Til jul unner vi oss selvsagt litt ekstra godt har jeg blitt lovd av min kjære
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #8 Skrevet 7. oktober 2018 Ts, begynn nå, akkurat nå. Du har vært kjempeflink som har gått ned så mye, og du vet hvordan du skal klare det. Nå har du hatt en setback, men det er ikke farlig:) Begynn med å rydde kjøkkenet. Alt godteri og annet snack putter du i poser og går og kaster det. Så laster du ned appen Lifesum og planlegger/registrerer alt du spiser. Lag handlelister når du skal på butikken, eller enda bedre; kolonial.no. Lykke til! Anonymkode: 67e6f...ba9 3
Trefeg Skrevet 7. oktober 2018 #9 Skrevet 7. oktober 2018 Til TS. Ignorer de som tuller. Å spise et måltid om dagen gjør noe med kroppen din å du mister alt av sug på snacks OL igjennom dagen. De første ukene er værst. Så gir det seg med alt sug å du vil bli lykkelig slank
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #10 Skrevet 7. oktober 2018 Nå er jo mye av dette vannvekt. Gikk selv ned 4 kg på en uke, etter å ha skeiet ut i 2 uker. Spiste bare sunt, mindre og lett lavkarbo. Anonymkode: 419f5...5ae 3
cerruti Skrevet 7. oktober 2018 #11 Skrevet 7. oktober 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nå er jo mye av dette vannvekt. Gikk selv ned 4 kg på en uke, etter å ha skeiet ut i 2 uker. Spiste bare sunt, mindre og lett lavkarbo. Anonymkode: 419f5...5ae Min plan framover💪🙏
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #12 Skrevet 7. oktober 2018 15 minutter siden, cerruti skrev: Min plan framover💪🙏 Lykke til. Jeg ble veldig motivert, så fortsetter. Anonymkode: 419f5...5ae
Jente0911 Skrevet 7. oktober 2018 #13 Skrevet 7. oktober 2018 (endret) hc Endret 7. oktober 2018 av Jente0911
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #14 Skrevet 7. oktober 2018 Tusen takk for tips og motivasjon! Har kastet alt søtt i huset, så nå kan jeg klare det. Tusen takk for motivasjon, trengte ø høre dette ❤️ Anonymkode: 3803d...422
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #15 Skrevet 7. oktober 2018 Å gå opp 1 kilo fett tilsvarer i teorien 7.000kcal. Altså for å gå opp 7kg må du ha spist 49.000 flere kcal enn du forbruker. Det tror jeg du neppe har klart på 2 uker? Mest sannsynlig er mye vann, ettersom karbohydrater binder vann i kroppen. Om du gjør noen grep nå, så tror jeg flere av kiloene vil lett gå av. Så ikke ta alle sorgene på forskudd. Stå på og ikke gi opp! Anonymkode: d8fee...164
Inwe Skrevet 8. oktober 2018 #16 Skrevet 8. oktober 2018 (endret) På 7.10.2018 den 13.27, Trefeg skrev: Vi har strengt matregime i ferier også. Til jul unner vi oss selvsagt litt ekstra godt har jeg blitt lovd av min kjære Bestemmer faktisk kjæresten din hva, hvor mye og hvor mange måltider du skal spise? Altså, jeg ser den at man vil være pene for hverandre, det vil jeg og min kjære også. Vi er i tillegg opptatt av kost og trening, han har i tillegg en utdannelse innen dette så jeg tar til meg tips, men han bestemmer da ikke over meg og mitt matinntak! Bestemmer han andre ting over deg? Dette høres jo ikke sunt ut i det hele tatt! -- Og til ts: Du har lagt på deg endel vann vil jeg tro. Dette forsvinner så fort du drikker mer vann og beveger deg mer. Ingen grunn til å bekymre seg, bare begynn med litt sunnere vaner fra i dag Du trenger nok ikke gjøre noe ekstremt. Jeg hadde også sånne perioder da jeg gikk ned 60 kg, men det meste av vekten forsvant så fort jeg var tilbake i gamle rutiner igjen. Endret 8. oktober 2018 av Inwe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå