AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #1 Skrevet 7. oktober 2018 Tror egentlig dette er mer utbredt en mange tenker. Jeg vokste opp i en familie som behandlet barn som slaver. Alle barna, meg inkludert ble behandlet som tjenere. 😕 Selv i dag opplever jeg enda å bli behandlet som en slave. 😕 Tydelige tegn på mishandling gjør meg kvalm, og jeg blir kvalm av alle tingene relatert til dette. Distansen gjør ting tydeligere om hvor lite man betyr for noen. Det handlet aldri om familie, selv om det er det man ønsket. Foreldre som ikke ringer eller sender gaver uten slikt som "flytt hit så du kan hjelpe oss å rydde" eller "Gi meg tilbake gaven" og lignende. Å ikke bli behandlet som det voksne menneske man er. Å bli fortalt at det at vold skal man tilgi fordi man er "familie"... Jeg vil fortelle litt av mine opplevelser, for å gi et bilde av hva jeg mener er slaving av egne barn. Da jeg var liten deltok jeg mye i å rydde. Jeg ryddet rommet natten lang, fordi det var et helvete om det ikke var ryddig på barnerommet, så jeg sov omtrent ikke. Dette startet når jeg var i to-tre års alderen. Jeg ble også tidlig satt i gang med ting som "massering" av beina til foreldre. Skifte bandasjer og lignende. Greit nok om man har syk familie, men når man setter småbarn på 5 år til å gjøre slikt fordi foreldre er for late til å gå ut... sykesøstre hadde hansker, jeg ble f.eks bedt om å smøre krem på føtter uten hansker (krem som barn ganske sikkert ikke burde få på seg). Det var rydding, og lenker på kjøleskap. Jeg sov på bokser i et par år. Vann kastet over seg for å våkne om morgenen. Vold om man ikke ryddet etter de voksne. Barna var de eneste som vasket og ryddet. Mye av dette gikk spesielt ut over meg da de andre søsken rømte hjemmet ofte. En gang jeg ville ut, ble jeg slått i ansiktet så jeg holdt på å bli blind. Jeg endte opp i et krisehjem da jeg dro med blødende øye til legevakt alene til fots. 13 år gammel. 😮 Det er mange ting man overser... alt for mye. Foreldre kontrollerer sine "slavebarn" med penger for å virke gavmilde. Utad det falske smilet og ja barna er så "problematiske" men man gjør jo "alt" for dem. Gjør alt for å gi dem gode liv. Er det et godt liv å be barna slave for deg fordi du ikke gidder rydde selv? Å spise mat å si at barna stjeler mat til partneren så de ikke skal få middag? Å fjerne "goder" fordi de ikke gjør som du sier (som en seng eller en dør). … Mange ting jeg kan nevne, men det jeg vet det er folk som behandler barn som slaver. Det er vanskelig den dag i dag. Er det flere med familier som dette der ute? Har du blitt behandlet som slave av din egen familie? Jeg har lyst at du skal vite du ikke er alene. Etter å ha sett online, har jeg sett at det ikke er et tema som tas opp omtrent. Slaving av egne barn 😕 Anonymkode: 1a131...546
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #2 Skrevet 7. oktober 2018 Vil bare gi deg en klem🤗 Anonymkode: 97dd3...644
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå