Gå til innhold

Oppvaskmaskin - svarte «stener» i vannet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå tredje gangen på rad oppdager jeg dette problemet. HAr en Bosch oppvaskmaskin og hver gang jeg har vasket nå så finner jeg svarte prikker / stener / sand eller hva det måtte vært på kopper og tallerkner ... første gangen trodde jeg dt var kaffegrut, men nå har jeg vasket opp der to ganger i ettertid og det samme skjer. Hva er dette? Har noe kaffekopper med kant hvor vannet legger seg i samling og da synes det veldig godt. Hva er det? Har vasket maskinen med egen vask men det hjalp ikke! Utrolig irriterende for jeg må jo gjerne vaske halvparten for hånd igjen etterpå. 

Anonymkode: a2749...d24

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje det er avleiringer fra vanninntaket?
Er det gamle rør i huset ditt, kan det ligge mye rart i rørene.

• Liker 1
Gjest Hei der
Skrevet
På 7.10.2018 den 11.08, AnonymBruker skrev:

Nå tredje gangen på rad oppdager jeg dette problemet. HAr en Bosch oppvaskmaskin og hver gang jeg har vasket nå så finner jeg svarte prikker / stener / sand eller hva det måtte vært på kopper og tallerkner ... første gangen trodde jeg dt var kaffegrut, men nå har jeg vasket opp der to ganger i ettertid og det samme skjer. Hva er dette? Har noe kaffekopper med kant hvor vannet legger seg i samling og da synes det veldig godt. Hva er det? Har vasket maskinen med egen vask men det hjalp ikke! Utrolig irriterende for jeg må jo gjerne vaske halvparten for hånd igjen etterpå. 

Anonymkode: a2749...d24

Har du renset filteret?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...