Duff Skrevet 7. oktober 2018 #1 Skrevet 7. oktober 2018 Den er umulig å få tømt. Vi klemmer og klemmer men det går ikke. Hun aker seg over gresset men det kommer ikke ut da heller og nå fiser hun stinkbomber hele dagen. Er det best å la veterinæren gjøre det eller en hundefrisør? har time hos vetrinær på mandag til en god full sjekk.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #2 Skrevet 7. oktober 2018 Til frisøren? La dyrlegen se på det. Der får dere den hjelpen hunden trenger. Anonymkode: 0c1d9...3eb
LadyGrey Skrevet 7. oktober 2018 #3 Skrevet 7. oktober 2018 Veterinæren uten tvil! Hvis hunden er veldig plaget ville jeg gått for operasjon. Hunden min fikk et nytt liv etter fjerning av analkjertlene.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #4 Skrevet 7. oktober 2018 Vetrinær uten tvil. Anonymkode: dfd89...e02
Duff Skrevet 7. oktober 2018 Forfatter #5 Skrevet 7. oktober 2018 3 timer siden, Snorkfrøken skrev: Veterinæren uten tvil! Hvis hunden er veldig plaget ville jeg gått for operasjon. Hunden min fikk et nytt liv etter fjerning av analkjertlene. Det visste jeg ikke om. Jeg skal ta det opp. Takk 😊 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå