AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #1 Skrevet 6. oktober 2018 kroppen henger m mindre man har gode gener hard diett og trening, og man bør helst ga etablert seg m hus mann og barn og gjort karriere. har man ikke det er det over. hva er poenget nå da ? jeg trodde livet skulle bli lettere når man ble voksen, så viser det seg at tenårene og 20-årene var viktiere enn alt mtp utdannelse, trening, nettverk etc. synd det gikk meg hus forbi. hjelper ikke at x antall menn har sagt kvinner kun er fine før 30. hilsen j 31 uten nevnte attributter Anonymkode: 926d5...ad2 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #2 Skrevet 6. oktober 2018 Jeg digger mitt eget liv i 30-årene, det beste tiåret så langt, og jeg er glad i damer i 30-årene. Så bare slapp av, du er super-interessant for noen der ute og livet har aldri vært bedre! Anonymkode: 0bb61...61f
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #3 Skrevet 6. oktober 2018 På kg er man utdatert i en alder av 24, i virkeligheten blir man ikke utdatert. Jeg er 40 og livet blir bare bedre og bedre. Hvorfor må du ha alt det du nevner? Hva vil du og hva gjør deg lykkelig? Anonymkode: 4df73...048 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #4 Skrevet 6. oktober 2018 Nei, livet er IKKE over. Du er ung, og innen du er 35 kan du godt ha en utdanning, mann og barn hvis det er det om å gjøre. Damer i 30-åra er dessuten like fine som damer i 20-åra, så lenge de tar vare på seg selv. Anonymkode: 22613...250 1
Aragorn ll Elessar Skrevet 6. oktober 2018 #5 Skrevet 6. oktober 2018 (endret) Om du dør når du er 30 så er livet over. Ellers så er det ikke det. Endret 6. oktober 2018 av Eugene Onegin 10
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #6 Skrevet 6. oktober 2018 Kjenner meg igjen og jeg er gift og har barn. Hater reklamen som sier "livet blir bare bedre og bedre så.." Nei det gjør ikke det for mange tenk. Anonymkode: ed167...f11 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #7 Skrevet 6. oktober 2018 5 minutter siden, AnonymBruker said: kroppen henger m mindre man har gode gener hard diett og trening, og man bør helst ga etablert seg m hus mann og barn og gjort karriere. har man ikke det er det over. hva er poenget nå da ? jeg trodde livet skulle bli lettere når man ble voksen, så viser det seg at tenårene og 20-årene var viktiere enn alt mtp utdannelse, trening, nettverk etc. synd det gikk meg hus forbi. hjelper ikke at x antall menn har sagt kvinner kun er fine før 30. hilsen j 31 uten nevnte attributter Anonymkode: 926d5...ad2 Tror alle er enige i at man har det lettere i 30-årene om man har fått seg hus, karriere, kjæreste, osv. Selv blir jeg 31 neste måned og er som deg, Vil ikke si "livet er over" av den grunn. Men man må nesten gjøre det beste ut av hva man har. Kjipt når søsknene mine som er yngre enn meg har klart alt sammen. Men føler jeg har et fint liv likevel. Anonymkode: df488...589 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #8 Skrevet 6. oktober 2018 Er nok avhegig av hvor du bor. I storbyer er 31-åringer ofte studenter og bor i kollektiv, på bygda er de gift med to unger på 11 og 8.. Satt på spissen. Hva er realistisk for deg å få til tenker du? Kan du ta en utdannelse? Har du mulighet til å kjøpe noe eget? Dater du aktivt? Anonymkode: 22613...250 3
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #10 Skrevet 7. oktober 2018 Syns ting tok seg kraftig opp etter jeg ble 27. Er 30 nå. Ikke a4-etablert i det hele tatt men elsker livet og syns det ser ut som det bare er gøyere for hvert år. Hvorfor tror du så mange eldre har det så gøy?! 😊😊 elsker voksenlivet! Anonymkode: c7c74...8a8
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #11 Skrevet 7. oktober 2018 Nei. 40 derimot da begynner man å kjenne på at slutten er nær 😳 Anonymkode: 233aa...145
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #12 Skrevet 7. oktober 2018 Når jeg var 17-18 år så trodde jeg seriøst at "livet var over" midt i 20-åra. Det kom nok mye av at alle jeg kjente som var litt eldre etablerte seg og ble til A4-familien veldig tidlig, noe jeg ikke kjente noen trang til på den tiden. Nå er jeg midt i 50-åra, og vet at livet har masse gøy og spennende å by på i alle aldre, det er deg selv det kommer an på Anonymkode: 4f959...95a
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #13 Skrevet 7. oktober 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Når jeg var 17-18 år så trodde jeg seriøst at "livet var over" midt i 20-åra. Det kom nok mye av at alle jeg kjente som var litt eldre etablerte seg og ble til A4-familien veldig tidlig, noe jeg ikke kjente noen trang til på den tiden. Nå er jeg midt i 50-åra, og vet at livet har masse gøy og spennende å by på i alle aldre, det er deg selv det kommer an på Anonymkode: 4f959...95a Når jeg var i tenåra syntes jeg 30-åringer var gamle, og 60-åringer var oldinger! Nå er jeg over 60 og føler meg som en 20 åring innvendig, selv om speilet sier noe annet😏 Anonymkode: 25e6f...aea 1
Honey Dew Skrevet 7. oktober 2018 #14 Skrevet 7. oktober 2018 Herlighet da. Barndommen er herlig, tenårene er herlige, voksenlivet er herlig og vi som er på vei inn i livets høst, med alle goder den bringer med seg, er heldige 1
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 7. oktober 2018 #15 Skrevet 7. oktober 2018 Nei, jeg er straks 40 og lever enda.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #16 Skrevet 7. oktober 2018 I 30 åren så jeg fantastisk ut, og jeg var ikke minst mye tryggere på meg selv. Sex ble bare bedre. Og jeg omskolerte meg, og tok en bachelorgrad, hadde ingen problemer med å få jobb etterpå. Nå er jeg i 40 årene, og har det fortsatt veldig bra. Ja noen steder så henger huden litt, og jeg har litt cellulitter. Men jeg synes da fortsatt jeg ser flott ut. Anonymkode: 2ed9c...842
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #17 Skrevet 7. oktober 2018 Tenk deg heller om får du går inn i a4-livet med barn og hele pakka. Da kan du fort låse livet ditt i mange år.. Anonymkode: 9f866...76c
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #18 Skrevet 7. oktober 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når jeg var i tenåra syntes jeg 30-åringer var gamle, og 60-åringer var oldinger! Nå er jeg over 60 og føler meg som en 20 åring innvendig, selv om speilet sier noe annet Samme her. Husker godt enda, i 1975 ( da jeg var 17) så jeg et bilde av noen kvinner på 25( jeg er en han da), og de så veldig voksne ut syns jeg da. Lenge til jeg blir så voksen tenkte jeg, det blir rart. I dag syns jeg 25 åringer er som ungdommer, ja halvstyvinger nesten. Likevel føler jeg meg ikke gammel selv i det hele tatt, og syns ikke jeg ser så gammel ut heller da (Hår inntakt, lite grått, ingen rynker eller andre spesielle tegn) så jeg er ganske fornøyd for å si det sånn. Føler meg sprek og nysgjerrig. fremdeles sjenert, var og følsom som i ungdommen. Og til og med så dum at jeg tenker langsiktig framover. 😕Klarer ikke bli bevisst at det bare er et par tiår toppen å være "oppegående" på. Får det ikke til å stemme liksom. Vil gjerne forsette slik det er i både 1 og 2 og 3.. hundre år til. Hvorfor kan vi ikke få lov til det vi som vil? Protesterer mot naturen jeg egentlig. "Morder" natur vil jeg helst kjempe i mot. Anonymkode: 7b91b...4ce 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #19 Skrevet 7. oktober 2018 Vil vel heller si at 20-åra og første halvdel av 30-åra var de tøffeste - med alle forventingene og presset om måtte leve A4-liv. For du har helt rett i at det er et innmari press, spesielt på kvinner. Når jeg begynte å nærme meg 40, så begynte ting å bli lettere - jeg ga mer bæng i synsere og påvirkning om hvordan kvinner især "må" leve sine liv. Nå er jeg midt i 40-åra, og kan med hånda på hjertet si at det er lette og lykkelige år helt uten å slave midt i A4-livet, med hus, hjem, mann, barn og volvo. Gleder meg til å bli femti - og virkelig slå ut håret! 😄 Men 20 og delvis 30-åra, de var tildels kjipe å komme seg gjennom, med det stadige maset og alle som skulle ha meninger om meg og mitt ❤️ Anonymkode: 16d4f...2d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå