AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #1 Skrevet 6. oktober 2018 k 27. Har jeg møtt han som blir min fremtidige mann? Er han norsk? hva er greia jeg har for han jeg vil skal bli min mann? jeg skal ikke fremprovosere noe, jeg var ikke ærlig. Men jeg føler så inni meg at jeg har møtt han før eller skal det. får ikke fred, for det var en 3.part som var med og ødela alt. (ikke trekandrama). 3.partnen befant seg på min kant. Anonymkode: 7dfc8...9bf
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #2 Skrevet 7. oktober 2018 Neste år. Ikke møtt han. Anonymkode: ecfa8...249
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #3 Skrevet 7. oktober 2018 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Neste år. Ikke møtt han. Anonymkode: ecfa8...249 TakkKan du si noe om forholdet til fyren jeg tenker på NÅ da? hva var det som hindret oss? Anonymkode: 7dfc8...9bf
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #4 Skrevet 7. oktober 2018 hadde vi blitt noe dersom jeg hadde turt å være ærlig? Anonymkode: 7dfc8...9bf
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #5 Skrevet 7. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: TakkKan du si noe om forholdet til fyren jeg tenker på NÅ da? hva var det som hindret oss? Anonymkode: 7dfc8...9bf Du var ikke ærlig med deg selv, eller han. Anonymkode: ce9ba...200
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #6 Skrevet 7. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du var ikke ærlig med deg selv, eller han. Anonymkode: ce9ba...200 skjønte du det fordi jeg skrev det i hi? takk uansett Anonymkode: 7dfc8...9bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå