AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #1 Skrevet 6. oktober 2018 Norske menn født på 80-tallet og før det er det en del Menn i finne blandt, mens etter 90-tallet virker det som det har skjedd noe. Er så lei menn med røde øyne som beskjedent prøver å sjekke deg opp, mens utenlandske kan være 100% edru og ha selvtillit. De gjør det også gjerne bedre jobbmessig. De er sterkere og klarer å sette seg i respekt. Kjedelige Ola Nordmann går med skolebagen og sier omtrent ikke et ord. Det finnes alltid unntak, men hvorfor er norske menn så kjedelige? Anonymkode: b06cf...086
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #2 Skrevet 6. oktober 2018 Vet du? Den "traustheten" er noe av det jeg setter størst pris på ved nordmenn. At det ikke er så overfladisk, men noe mer solid og realt. Anonymkode: 5896a...a76
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #3 Skrevet 6. oktober 2018 Fordi ingen i Norge tør å gjøre noe som helst uten å drikke først. Norske menn eier lite selvtillit fordi Janteloven er tredd nedover skuldrene våre. Anonymkode: 70595...3f6 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #4 Skrevet 6. oktober 2018 Alkolholkulturen er helt føkka! Ja, og at det ikke går an å åpne kjeften sin og si noe. Jeg skumper borti noen på butikken, eller sier unnskyld når de sperrer med vogn som står der løst. Og så sier de ikke en driit, de bare GLOR på meg, evt later som jeg ikke finnes! Aaaargh, hilsen en som har bodd litt utenfor Norge. Anonymkode: d172e...3b1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå