AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #1 Skrevet 6. oktober 2018 Jeg er veldig sikker på at jeg er gravid, men vil vente noen dager med å teste. Skal egentlig ha mensen i dag eller i morgen og begynte idag å spotte rosa utflod. Jeg har også veldig mye luft i magen i tillegg. Har ingen smerter eller tegn til PMS eller at mensen kommer. Jeg googlet symptomene og fikk opp ektopisk svangerskap... Hvordan finner man ut om det? Anonymkode: feb94...fd4
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #2 Skrevet 6. oktober 2018 Dette høres ut som ved en normal graviditet. Men ta en test, du vet jo ikke om du er gravid:) Ved ektopisk svangerskap må man ta ultralyd for å se om graviditeten sitter i livmoren. Men det er ikke mulig å se skikkelig før om et par uker Anonymkode: a441b...f04 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #3 Skrevet 6. oktober 2018 Det er virkelig ingen grunn til å mistenke det. Rosa utflod og luft i magen er like vanlig i tidlig graviditet som før mens. Ville tatt en test om et par dager Anonymkode: 6a997...68a 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #4 Skrevet 6. oktober 2018 Åh tusen takk for så fine svar så kjapt! Føler meg litt hysterisk så det er fint å bli tatt imot på denne måten! Så det er vanlig å blø rosa dagen mensen egentlig skulle komme? Det er jo ikke sikkert jeg er gravid en gang, har bare følt på flere ting den siste tiden. Anonymkode: feb94...fd4
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #5 Skrevet 6. oktober 2018 Ektopisk gir ikke symtomer så tidlig. Dette høres ut som helt vanlige symptomer i starten av et svangerskap eller når man venter mensen. Anonymkode: d875e...e8d 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #6 Skrevet 6. oktober 2018 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Åh tusen takk for så fine svar så kjapt! Føler meg litt hysterisk så det er fint å bli tatt imot på denne måten! Så det er vanlig å blø rosa dagen mensen egentlig skulle komme? Det er jo ikke sikkert jeg er gravid en gang, har bare følt på flere ting den siste tiden. Anonymkode: feb94...fd4 Ja, det er vanlig med litt blødning både i dagene før forventet mens, på selve dagen og i ukene etter på Anonymkode: a441b...f04 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2018 #7 Skrevet 8. oktober 2018 fra en som hadde svangerskap utenfor livmor: det er for all del ingenting her som tilsier at du er det.. ekstreme blødninger og smerter + positiv graviditetstest = da kan man begynne å bekymre seg mer. Anonymkode: 42c66...50a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå