Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

Kjæresten min og jeg skal på privatklinikk for å gjennomføre 1. Forsøk, inseminasjon m/donorsæd. 

Jeg har stabile sykluser og eggløsning, har aldri brukt prevensjon (er lesbisk), og skal gå på Letrozol før forsøket. 

Noen med lignende utgangspunkt og erfaringer? Jeg er veeeldig spent 😅

Anonymkode: d7e92...3c1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har to barn. Brukte eggmodningssprøyter i forkant. Reiste ned ett par dager før forventet el og tok tester hver morgen. Når testen slo ut dro jeg til klinikken den dagen og dagen etter og det ble full klaff. 

Anonymkode: 1724c...7f1

Skrevet

Jeg har dessverre ingen erfaring, men kan jeg spørre deg hvorfor du skal gå på Letrozol? Vi har også vurdert inseminering med min manns sperm, men ble anbefalt av gynekologen på privat klinikk om å gå rett på ivf. Jeg har også stabil syklus med eggløsning hver mnd, så hadde ønsket en billigere og enklere løsning enn ivf 😕 Forsto det slik at jeg ikke ville få noe medisin i forkant av inseminering. 

Anonymkode: 638d7...c5a

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har to barn. Brukte eggmodningssprøyter i forkant. Reiste ned ett par dager før forventet el og tok tester hver morgen. Når testen slo ut dro jeg til klinikken den dagen og dagen etter og det ble full klaff. 

Anonymkode: 1724c...7f1

Takk for solskinnshistorien 😊 trenger sånt i tiden fremover!! 

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har dessverre ingen erfaring, men kan jeg spørre deg hvorfor du skal gå på Letrozol? Vi har også vurdert inseminering med min manns sperm, men ble anbefalt av gynekologen på privat klinikk om å gå rett på ivf. Jeg har også stabil syklus med eggløsning hver mnd, så hadde ønsket en billigere og enklere løsning enn ivf 😕 Forsto det slik at jeg ikke ville få noe medisin i forkant av inseminering. 

Anonymkode: 638d7...c5a

Vi ble også anbefalt ivf pga lang reisevei til klinikk, men vi ønsket å prøve inseminasjon først, hovedsakelig av økonomiske grunner. 

Tror Letrozol kun er for å sikre god eggmodning, også skal jeg ta ovitrelle for eggløsningen :) skal sjekke follikler hos gyn. før vi reiser :)

Er veldig spent på inseminasjon, og om det kommer til å fungere! Er jo størst sjanse for å lykkes med ivf.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...