AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #1 Skrevet 6. oktober 2018 Dette gjelder sykemelding som varer i 7 dager. Jeg er sykmeldt lenger, men kontrakten min er ferdig. Arbeidsgiver ber meg kontakte Nav i mail? Anonymkode: 5c9e9...2fc
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #2 Skrevet 6. oktober 2018 Første sykmelding leveres til arbeidsgiver. De neste til NAV. Om du har fått den elektronisk kan du søke elektronisk på ditt NAV. Arbeidsgiveren din må sende sykmeldingen del d pluss inntektsopplysningsskjema til NAV. Nav vurderer om du har rett på sykepenger direkte fra dem og utbetaler når søknaden er behandlet.. Kontakt NAV på tlf 5555 3333 tastevalg 2 om du har flere spørsmål. Anonymkode: de6a0...a59 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #3 Skrevet 6. oktober 2018 Har levert sykemeldinger direkte til NAV, og fått utbetalt via dem, heller enn arbeidsgiver - når arbeidsplassen ble nedlagt mens jeg var sykemeldt. Så har vært sykemeldt fra en jobb som ikke lengre fantes men så lenge det var løpende sykemelding, så spilte det ingen trille, de tok utgangspunkt i sånn det var da sykemeldingen starta. Hvordan det blir med utbetaling for arbeidsgiverperioden vet jeg jeg ikke. Men bare gjør som de sier - snakk med NAV Anonymkode: 9ec4e...38e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå