AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #1 Skrevet 6. oktober 2018 Er det blitt veldig vanlig blant norske menn, for de siste sexpartnerne jeg har hatt er omskåret. Og jeg liker det, men bare lurer på om det har blitt veldig vanlig? For nå kan jeg omtrent ikke tenke meg å ha sex med en som ikke er det😁 Anonymkode: 96d75...975
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #2 Skrevet 6. oktober 2018 Nei, det er ikke vanlig blant etnisk norske ikke-religiøse menn å være omskåret. Eneste omskårede partneren jeg har hatt var en amerikaner. Anonymkode: 88e85...dbb 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #3 Skrevet 6. oktober 2018 Da har jeg vært heldig da for de er norske etniske og ikke spesielt religiøse😁 Anonymkode: 96d75...975
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #4 Skrevet 6. oktober 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Da har jeg vært heldig da for de er norske etniske og ikke spesielt religiøse😁 Anonymkode: 96d75...975 Da har de vel hatt for trang forhud, kanskje? Anonymkode: d4a1a...635 1
Elaine Marley Skrevet 6. oktober 2018 #5 Skrevet 6. oktober 2018 Tråden er ryddet for spekulasjon. Elaine Marley, mod.
Mateo22 Skrevet 7. oktober 2018 #6 Skrevet 7. oktober 2018 Det er mest vanlig å ha forhud i Norge da det ikke er en kulturarv eller tradisjon å gjøre guttene omskåret. I USA derimot er det veldig vanlig at man er omskåret. Noen kan jo diskutere om hvorvidt det er bra eller ikke, men jeg er iallefall veldig glad for at jeg er omskåret selv og slipper for eksmpel smegma osv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå