Gjest Lilleulv Skrevet 19. mars 2005 #1 Del Skrevet 19. mars 2005 Jeg har blitt syk igjen... Kan jeg klage litt her tro? Jeg er så utrolig lei meg nå. Jeg jobba fullt de siste ukene før jeg flytta fra Kristiandsand for å ha litt penger i den perioden jeg var uten jobb. Jeg kjørte til Oslo og hadde et intervju-maraton med 5 intervjuer. Jeg kjente allerede i forrige uke at jeg begynte å bli sliten, men tenkte at nå er det snart påskeferie, hvis jeg bare får dette unnagjort... Og nå ligger jeg her som et vrak. Kommer meg så vidt opp av senga. Hva jeg skal gjøre med disse jobbene jeg har på gang aner jeg ikke. Sånn som det kjennes ut nå har jeg fått et alvorlig problem, og er tilbake 1 år i tid med sykdommen min. og jeg har altså akkurat reist fra samboeren min og sitter her med en hund med høyt aktivitetsnivå. Jeg er knust jeg. Ser for meg hele livet mitt gå til h*** for annen gang. Hikst... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. mars 2005 #2 Del Skrevet 19. mars 2005 Vil gi deg en stooor trøste - ,jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 19. mars 2005 #3 Del Skrevet 19. mars 2005 99% av det man er redd for skjer ikke, det går nok kjempe bra! Her får du en bli frisk :dagensrose: God bedring til deg Det hjelper å sove masse!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daniella_ Skrevet 19. mars 2005 #4 Del Skrevet 19. mars 2005 99% av det man er redd for skjer ikke, det går nok kjempe bra! Her får du en bli frisk :dagensrose: God bedring til deg Det hjelper å sove masse!! Stemmer det som Chrizzy sier. Legg deg og sov du. Du har lov til å syntes synd på deg selv. Lag deg en kopp te og bare slapp helt av. Koble ut nå. God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miau Skrevet 19. mars 2005 #5 Del Skrevet 19. mars 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 19. mars 2005 #6 Del Skrevet 19. mars 2005 Takk alle sammen!! Deilig med litt medlidenhet også... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 19. mars 2005 #7 Del Skrevet 19. mars 2005 God bedring. Bruk påsken til å slappe av og bruke tid på deg selv. Det ordner seg nok. :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest the imp Skrevet 19. mars 2005 #8 Del Skrevet 19. mars 2005 Uff, så trist å høre. Men hvis du har muligheten til det så får du stelle ekstra pent med deg selv i påsken og slappe skikkelig av, så går det forhåpentligvis bra. Ser du for mørkt på det er det større sjans for at det ikke går bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. mars 2005 #9 Del Skrevet 19. mars 2005 God Bedring Lilleulven! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LoisLane Skrevet 20. mars 2005 #10 Del Skrevet 20. mars 2005 Klem til deg, Lilleulv... Vet at du har slitt, så jeg håper at du får en god, avslappende påske. Er det noen som kan avlaste deg med hunden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 20. mars 2005 #11 Del Skrevet 20. mars 2005 Går nok bra skal du se. :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuperNova Skrevet 20. mars 2005 #12 Del Skrevet 20. mars 2005 Stakkars liten! Jeg vet ikke hva som feiler deg, men det høres ikke noe morsomt ut. God bedring, og vær snill mot deg selv i påsken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 20. mars 2005 #13 Del Skrevet 20. mars 2005 Snille dere er Jeg har utmattelsessyndrom for de som ikke vet det... Og det er typisk meg og ødelegge for meg selv hver gang jeg blir litt bedre. Jeg er bare ikke flink nok til å ta det med ro. Jeg har faktisk vært i ganske grei form i hele februar, men overså at jeg begynte å bli sliten nå. sukk... Får håpe jeg kommer meg fort igjen. Jeg har et intervju i morgen, men så er det ferie. Pappa har hjulpet meg med hunden heldigvis!! Off, jeg blir bare så lei meg hver gang jeg blir verre igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 20. mars 2005 #14 Del Skrevet 20. mars 2005 En stoooor klem til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 20. mars 2005 #15 Del Skrevet 20. mars 2005 Huff, så dumt . Jeg kjenner igjen frykten for å bli syk igjen, det er forferdelig. Men håper du lærer deg selv og grensene dine bedre å kjenne, sånn at du kan justere litt mer framover. Så går det sikkert fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå