Gå til innhold

Fylleangst

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har voldsomt fylleangst for noe som skjedde for en stund siden, det vil si et par uker siden.. Har aldri før opplevd at det har sittet i så lenge. Har hatt blackouts før, men som regel har folk kunne fortelle meg hva som har skjedd, og jeg har kommet over det kjapt. Denne gangen var det ikke noen som var sammen med meg (som jeg kjenner i alle fall) i tidsrommet jeg har blackout fra, og det siste jeg husker er at jeg er på en øde plass helt alene, langt unna der jeg bodde. Tok taxi hjem. 
Har noen av dere hatt fylleangst som har sittet i skikkelig lenge? Vurderer faktisk å gå til psykolog hvis det ikke forsvinner snart, tenker på det hver dag og prøver å finne ut hva som har skjedd, men det går ikke.. Hvis noen har betryggende ord eller gode råd for å komme seg videre, tas det imot med stor takk!

Anonymkode: 8c8d3...964

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gigaproblem

Anonymkode: 9d2de...f12

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gigaproblem

Anonymkode: 9d2de...f12

Det hjelper faktisk at du sier dette ironisk, for jeg vet jo egentlig at dette ikke er verdens undergang. Likevel plager disse tankene meg hver dag, og jeg klarer ikke slutte å pine meg selv med det.. Så fortsett gjerne å si at det ikke er noe å være nede for!

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Det hjelper faktisk at du sier dette ironisk, for jeg vet jo egentlig at dette ikke er verdens undergang. Likevel plager disse tankene meg hver dag, og jeg klarer ikke slutte å pine meg selv med det.. Så fortsett gjerne å si at det ikke er noe å være nede for!

Dette er virkelig et problem. Like fullt som man kan få utallige fysiske problemer av å drikke alkohol, kan man få psykiske problemer. Det beste er å begynne hos fastlegen, få hjelp til å slutte å drikke. Kanskje du også får henvisning til samtaleterapi. 

Hva med å gå på AA-møter? Der vil du møte andre som har hatt samme problem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...