Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som tittelen sier så "misliker" jeg en kollega. Skriver misliker i gåsetegn, da det ikke er sånn at jeg ikke tåler trynet hennes, men jeg kan styre min begeistring og vel så det.

Hvorfor jeg misliker henne, trenger jeg ikke gå inn på her. Casen er at hun har lagt meg til på snapchat og jeg var dum å godkjente forespørselen. Jeg angrer som en hund og har mest lyst til og både slette å blokkere henne, da jeg ikke ønsker å ha verken henne eller andre kollegaer på mine SoMe. Er det innafor å slette henne? Hva sier jeg om det blir kommentert i etterkant?

Hun driver også på å sier at hun vil komme på besøk, noe jeg absolutt ikke har noe interesse av. Hvordan sier jeg fint nei takk til det?

Er jeg sær som ønsker å holde jobb og privatliv adskilt? Helt uavhengig av denne kollegaen som jeg bare ikke liker i det hele tatt.

Anonymkode: e0cfe...b56

Videoannonse
Annonse
Gjest Jegskulleønskeat
Skrevet

Jeg lurer litt på hvorfor du ikke liker henne. Er det ikke verdt å gi henne en sjanse med mindre hun har behandlet deg dårlig?

Skrevet

Har henne som kollega, men vil ikke ha henne som venn på fritiden. Det må vel være lov?

Takk for tilbakemeldinger på det jeg spør om!

• Liker 1
Skrevet

Jeg har slettet en kollega fra Facebook. Kommer til å svare helt ærlig på det, dersom hun noen gang spør meg om det. Hun er en d****kjerring fra h******, og er den eneste kollegaen som har fått meg til å gråte (ikke mens hun så på). Akkurat det kommer jeg nok ikke til å si til henne, men jeg kommer til å si at når hun ikke svarer meg på chatten der, når jeg ser hun er pålogget, og hun heller ikke tar det opp når jeg møter henne face to face dagen derpå, DA gidder ikke jeg å ha henne til å snoke i mine ting på Facebook!

Slett de du ønsker, men gjør det kun dersom du kan stå rakrygget og se personen i øynene ved en eventuell forklaring i etterkant. :) 

Anonymkode: 1cf5c...5ca

Skrevet (endret)
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har henne som kollega, men vil ikke ha henne som venn på fritiden. Det må vel være lov?

Takk for tilbakemeldinger på det jeg spør om!

Hvorfor la du henne til på Snapchat da? Om du ville skille jobb og privatlivet. Det er jo bare å slette henne, er jo ingen problem i det.

Godt tips: ikke bruk tid på mennesker du ikke ønsker. Enkelt og greit.

Endret av Nyttig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...