Gå til innhold

Når kan hunden være alene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En hund hadde et mindre inngrep på mandag, og går med body for at han ikke skal slikke på såret/rive ut stinget.  Kontroll og fjerning av sting skjer neste torsdag.

Jeg tok en uke ferie i forbindelse med inngrepet, men begynner å lure på om jeg bør være hjemme neste uke også?  Hvis jeg ikke tar fri må han være alene 4-5 timer pr dag frem til kontrollen.  Dyrlegen sa det var greit, men hønemoren i meg er usikker.

Han er litt preget av smertestillende medisiner, og sover mye, men er ellers i god form.

Hva ville dere gjort?

Anonymkode: 7806e...1c9

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

En hund kan fint være alene i 4-5 timer. 

Endret av Eugene Onegin
Skrevet
1 minutt siden, Eugene Onegin skrev:

Jeg ville sluttet å omtale meg selv som hønemor når det er snakk om en hund. Du er ikke mor til din hund

Og en hund kan fint være alene i 4-5 timer. 

Du er klar over at det å være hønemor er et velkjent uttrykk for å være overbeskyttende?  Jeg sier ikke at jeg er mor til hunden min.  

Spørsmålet er ikke om han kan være alene i 4-5 timer, for det kan han. 

Jeg spør om han bør være alene nå, før han har tatt stinget.

Skrevet
3 timer siden, Eugene Onegin skrev:

En hund kan fint være alene i 4-5 timer. 

Fordel å lese hele innlegget før man svarer kanskje? Det handler ikke om på generell basis, men i en tid etter operasjon. 

Ts jeg vil nok tro det går greit om hunden ikke viser tegn til å ville styre med stingene. Gi da evt en fryst kong eller noe hvis du har :) 

Anonymkode: 168c0...fa5

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fordel å lese hele innlegget før man svarer kanskje? Det handler ikke om på generell basis, men i en tid etter operasjon. 

Ts jeg vil nok tro det går greit om hunden ikke viser tegn til å ville styre med stingene. Gi da evt en fryst kong eller noe hvis du har :) 

Anonymkode: 168c0...fa5

Takk!  :)

Det er akkurat det som er problemet.  Han begynte veldig med såret i går kveld.  Jeg vil tro at det har begynt å klø temmelig mye nå, når det har begynt å gro.

Jeg får se det an i dag.  Hvis han er like ivrig på såret i dag som han var i går kveld, blir det vanskelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...