AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #1 Skrevet 6. oktober 2018 En hund hadde et mindre inngrep på mandag, og går med body for at han ikke skal slikke på såret/rive ut stinget. Kontroll og fjerning av sting skjer neste torsdag. Jeg tok en uke ferie i forbindelse med inngrepet, men begynner å lure på om jeg bør være hjemme neste uke også? Hvis jeg ikke tar fri må han være alene 4-5 timer pr dag frem til kontrollen. Dyrlegen sa det var greit, men hønemoren i meg er usikker. Han er litt preget av smertestillende medisiner, og sover mye, men er ellers i god form. Hva ville dere gjort? Anonymkode: 7806e...1c9
Aragorn ll Elessar Skrevet 6. oktober 2018 #2 Skrevet 6. oktober 2018 (endret) En hund kan fint være alene i 4-5 timer. Endret 6. oktober 2018 av Eugene Onegin
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #3 Skrevet 6. oktober 2018 1 minutt siden, Eugene Onegin skrev: Jeg ville sluttet å omtale meg selv som hønemor når det er snakk om en hund. Du er ikke mor til din hund Og en hund kan fint være alene i 4-5 timer. Du er klar over at det å være hønemor er et velkjent uttrykk for å være overbeskyttende? Jeg sier ikke at jeg er mor til hunden min. Spørsmålet er ikke om han kan være alene i 4-5 timer, for det kan han. Jeg spør om han bør være alene nå, før han har tatt stinget. Anonymkode: 7806e...1c9
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #4 Skrevet 6. oktober 2018 3 timer siden, Eugene Onegin skrev: En hund kan fint være alene i 4-5 timer. Fordel å lese hele innlegget før man svarer kanskje? Det handler ikke om på generell basis, men i en tid etter operasjon. Ts jeg vil nok tro det går greit om hunden ikke viser tegn til å ville styre med stingene. Gi da evt en fryst kong eller noe hvis du har Anonymkode: 168c0...fa5
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #5 Skrevet 7. oktober 2018 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Fordel å lese hele innlegget før man svarer kanskje? Det handler ikke om på generell basis, men i en tid etter operasjon. Ts jeg vil nok tro det går greit om hunden ikke viser tegn til å ville styre med stingene. Gi da evt en fryst kong eller noe hvis du har Anonymkode: 168c0...fa5 Takk! Det er akkurat det som er problemet. Han begynte veldig med såret i går kveld. Jeg vil tro at det har begynt å klø temmelig mye nå, når det har begynt å gro. Jeg får se det an i dag. Hvis han er like ivrig på såret i dag som han var i går kveld, blir det vanskelig. Anonymkode: 7806e...1c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå