Gå til innhold

ASOS størrelser

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som kan sammenligne størrelsene på ASOS med f.eks Cubus, H&M osv? Er de store/små i forhold til andre merker? Jeg vet at der er størrelseguide, men det er jo forskjell på type, stoff osv. 

Anonymkode: 1d735...8a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mener du ASOS sine egne klær? Det er veldig mange forskjelige merker på ASOS, og det er stor forskjell i størrelsene mellom dem. ASOS sine egne ville jeg sett på størrelsesmålene, og på videoene. Tror de er ganske normale i størrelsen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes overdelene er litt store i størrelsen. Kjolene er det litt ymse med, buksene sitter perfekt etter størrelsen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.10.2018 den 14.27, Sola de skrev:

Jeg synes overdelene er litt store i størrelsen. Kjolene er det litt ymse med, buksene sitter perfekt etter størrelsen. 

Hva med jakker? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte nylig en kjole i ikke-stretchy materiale, valgte en str over det jeg vanligvis bruker (lettere å sy inn enn ut...) og den satt som et skudd, kunne ikke hatt min vanlige størrelse i den. Dette var ASOS sitt eget merke. Hadde det vært en ytterjakke eller noe som ikke er stretchy ville jeg satset på en str opp, ellers tror jeg det er safe med din vanlige størrelse. 

Anonymkode: f43cc...f40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med jakker? 

:vetikke: Har ikke bestilt jakker der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest TheCatLady

Jeg har bestilt litt av hvert derfra og synes at de er ganske normale i størrelsen. Nå mener jeg deres egne klær. Jeg har kjøpt flere jakker også og de er normale i størrelsen vil jeg si.

Jeg er nok allikevel enig med anonym over her i at klær i ikke-stretchy stoff er litt mer "risikabelt" å kjøpe. Da velger jeg heller en større størrelse, men jeg misliker at klær sitter som et pølseskinn :)

Klær i andre merker opplever jeg nok oftere at er små i størrelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt noen brukte vintage treningsjakker (adidas, kappa, nike og puma). Kjøpte først en puma som ikke var liten men en størrelse mindre enn lappen i jakka sa. Så en nike, samme sak. Så jeg gikk opp en størrelse når jeg kjøpte en kappajakke, men de er jo litt trangere sydd så heller ikke den kunne jeg bruke over en genser eller hettegenser. Da eg skulle handle mer, da ble det to adidasjakker. Her gikk jeg opp to størrelser, så de er litt baggy pp meg, men liker egentlig det på slike jakker. Jeg kan bruke alle men de tre første er trange om jeg har en genser under dem. Så jeg bruker de som genserlaget mens jeg bruker adidasjakkene over som jakker. Bruker også de to mindre under collegegensere vinterstid, så går fint når jeg bare har t-skjorte under. Adidasjakkene er romslige nok til at jeg kan ta de over nør jeg har genser eller hettegenser over de andre jakkene også. Men synes det er litt rart at de (Asos Marketplace) ikke bruker størrelsen som står i jakka. Men de har utrolig mange kule vintage treningsjakker. Er i tenkeboksen på en adidasjakke til, så håper jeg bare den er like romslig som de to andre. 

Anonymkode: 95d34...815

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...