Gå til innhold

Jobb rus-hus/sprøyterom

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har fått tilbudt jobb på Strax huset i Bergen som assistent. Er usikker på om jeg vil ha denne jobben. Jeg liker å jobbe med rusmisbrukere men er usikker på selve Strax-huset. Noen med erfaringer de vil dele?

Anonymkode: 1040d...aba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har fått tilbudt jobb på Strax huset i Bergen som assistent. Er usikker på om jeg vil ha denne jobben. Jeg liker å jobbe med rusmisbrukere men er usikker på selve Strax-huset. Noen med erfaringer de vil dele?

Anonymkode: 1040d...aba

Kan du hjerte og lungeredning? Overdoser kan skje. Og du må tåle at rusmisbrukere kan være ganske røffe i oppførsel og kommunikasjon. Dersom du ikke liker å stå i krevende situasjoner og ikke har en sterk psyke så er kanskje ikke dette jobben for deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner to som har jobbet på strax-huset og likte seg godt. Personlig ville jeg aldri hatt en slik jobb, men det er godt vi er forskjellige. 

Anonymkode: 15e9c...7a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Serafin said:

Kan du hjerte og lungeredning? Overdoser kan skje. Og du må tåle at rusmisbrukere kan være ganske røffe i oppførsel og kommunikasjon. Dersom du ikke liker å stå i krevende situasjoner og ikke har en sterk psyke så er kanskje ikke dette jobben for deg. 

Dette er en god måte å si det på. Jeg elsket jobben, fikk også noen gode venner blant gjengangerne som det har vært utrolig givende å følge med på etterhvert som de ønsket seg ut av miljøet og har klart å bygge seg nye og bedre liv. Men ja, du vil også få vonde opplevelser dessverre. Du må klare å dra hjem og ikke holde all tristheten inni deg. Trening ble et viktig utløp for min del. Og ja, tykkhudet personlighet som tåler at situasjoner kan bli litt hete

Anonymkode: c5693...e13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...