Gå til innhold

Hovne øyne etter gråting, tips

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt mye vondt i hodet og gråt en god stund i natt og i morges. Skal snart dra på noe viktig, og må få roet øynene ned. De er veldig hoven, stikker ut av hodet på en måte. Jeg er på et hotell og har derfor ikke mulighet til å gjøre hva som helst, jeg har heller ikke fondation. Hva kan jeg gjøre for at de hovne øynene skal roe seg ned? 

Anonymkode: ae1b0...a77

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjelper det med litt kaldt vann i ansiktet kanskje? En kald klut. 

• Liker 3
Skrevet

Legg en kald klut eller lignende på dem en stund.

Anonymkode: eaec7...684

• Liker 2
Skrevet

Har du en skje eller noe av metall? Hold det under iskaldt vann i vasken og ha det forsiktig mot øynene, det hjelper. Jeg håper forresten du har det bedre. Klem..

Anonymkode: b650b...9ca

• Liker 1
Skrevet

Takk for svar, skal prøve dette. Er det noe annet som kan lette på problemet? 

Anonymkode: ae1b0...a77

Skrevet

Jeg sliter med lymfødem som følge av sykdom og operasjon , hovner mye opp i kroppen og får da massasje av terapeut på sykehuset, det er noe ala dette her, og det hjelper å få bort hevelsen.

Anonymkode: b650b...9ca

• Liker 1
Skrevet

Jeg har alltid øyendråper med meg for å dempe mine røde øyner ( sliter generelt med røde øyner). Men visst øynene har hovnet opp så kjøler jeg ned med isbit. Lar isbiten gli over ansikte og øynene, hjelper meg utrolig godt. Gjør dette på rent ansikt før jeg tar på kremen. 

Anonymkode: 0b7d3...606

Skrevet

Det jeg syntes hjelper mest er rett å slett og slutte å gråte en stund, slik at huden får roet seg og øynene rekker å klare opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...