Aloe_Vera Skrevet 6. oktober 2018 #1 Skrevet 6. oktober 2018 Lurer ganske enkelt på om det er noen som har noen erfaringer med Repairable? Saken er den at jeg har en Parajumper jakke med et hull i foran slik at dunen tyter ut, prøvde å sy det selv men det ble bare seendes helt jævlig ut. Jeg har også en Canada goose jakke som har fått et lite brennmerkehull i seg, pluss at den helt ytterst på ermene har begynt å rakne litt. Ikke veldig pent. Har lyst til å prøve å fikse disse jakkene før jeg eventuelt kjøper ny. Er det noen i Oslo området som har erfaring med Repairable (legger ved link), eller som har noen andre gode steder å anbefale som reparer slike jakker og eventuelt og renser dem? Setter pris på alle svar! https://repairable.no/
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #2 Skrevet 6. oktober 2018 Hvorfor har du jakker av døde dyr? Anonymkode: 7994f...acf
Aloe_Vera Skrevet 6. oktober 2018 Forfatter #3 Skrevet 6. oktober 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor har du jakker av døde dyr? Anonymkode: 7994f...acf Det er ikke poenget her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå