AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #1 Skrevet 6. oktober 2018 Internt? Jobber i en stor organisasjon. Må jeg gi beskjed om jeg søker på en stilling i en annen avdeling? Anonymkode: 1dc62...307
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #2 Skrevet 6. oktober 2018 Ja, sjefen får vite det uansett når det er internt Anonymkode: 46516...a64
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #3 Skrevet 6. oktober 2018 Er det internt kan du like gjerne si det, siden det mye raskere kommer for sjefens øre uansett. Hadde det vært ekstern hadde det vært noe annet (Da bør man bruke kolleger og tidligere ledere i stedet, for å unngå represalier) Anonymkode: 53b39...a1e
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #4 Skrevet 6. oktober 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det internt kan du like gjerne si det, siden det mye raskere kommer for sjefens øre uansett. Hadde det vært ekstern hadde det vært noe annet (Da bør man bruke kolleger og tidligere ledere i stedet, for å unngå represalier) Anonymkode: 53b39...a1e Jeg synes det kommer helt an på jeg. Har selv vært åpen om søknad til andre bedrifter med min sjef - det har gått kjempefint. Fikk ikke jobben, så jobber her fortsatt. Har man en profesjonell sjef bør det gå kjempebra, og han takket for at jeg var ærlig. Jeg gjorde det både fordi jeg synes det er ryddig, og fordi det var en stilling med offentlig søkerliste der jeg tenkte at han kanskje ville få nyss om det likevel. Hadde jeg mistenkt/visst han var en kjip og uproff type hadde jeg sikkert droppet det Anonymkode: 1cbae...3e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå