Gå til innhold

Hvor gammel var du da du flyttet hjemmefra?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var 19. Flyttet for å gå på folkehøgskole, og har blitt boende borte etterpå :-)

Skrevet

Jeg var 18, snart 19, og flytta sammen med ei venninne. Begge skulle studere. Bor der fremdeles, men venninna er bytta ut med kjæresten! :wink:

Gjest ¤Humlen¤
Skrevet

20, med en venninne. Så fikk jeg panikk og flytta hjem igjen. Panikk der og.. Hele familien plutsellig igjen :o , så da flytta jeg ut igjen med en litt mer harmonisk sjel. Etter det har jeg bodd hjemmenifra :-) Nå med kjäreste langt borte-

Skrevet

18 år da jeg reiste for å være au pair i ett år, bodde hjemme ett år etter det og flyttet endelig for meg selv. Deilig!! ( Men stillheten ble ofte litt for mye for meg, etter å ha bodd med 5 søsken...)

Skrevet

19 år, au pair.... Flyttet så hjem igjen for å gå videre på skole, grusomt å bo hjemme igjen da.... å være den lille datteren etter et års befrielse i utlandet.....

Tok ikke lange tiden før jeg var ute for godt, tror det er helt naturlig og sunt for begge parter... :)

Skrevet

jeg var 16. flyttet sammen med sambo da. til mammas store skrekk tror jeg. men det har gått bra da. hehe.

Skrevet

19, da dro jeg til England for å studere.

Skrevet

17. Litt anstrengt på hjemmefronten på det tidspunktet, og det var deilig! Men alle er heldigvis venner nå. :-)

Skrevet

var 16. flytta hjem en liten periode på et par mnd når jeg var 18,men flyttet ut igjen for godt da.

Skrevet

20 år, var veldig klar for det da.

Skrevet

Jeg var akkurat fyllt 19,! Har bodd 80 mil unna hjembyen min siden det... :wink:

Gjest Cerise
Skrevet

var 19 år,flyttet til en annen by for å studere. Var godt å få sitt eget!

Skrevet

Jeg var 24, og følte vel egentlig det var på tide (og jammen tror jeg ikke mamma syns det og).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...