AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #1 Skrevet 6. oktober 2018 Jeg har sett et par plagg jeg likte på en bruktbutikk men er litt skeptisk pga. skadedyr (veggedyr). Om jeg putter plagget i fryseren i 1-2 uker før jeg vasker de, vil da disse krypene dø? Anonymkode: a3b8a...1f4
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #2 Skrevet 6. oktober 2018 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har sett et par plagg jeg likte på en bruktbutikk men er litt skeptisk pga. skadedyr (veggedyr). Om jeg putter plagget i fryseren i 1-2 uker før jeg vasker de, vil da disse krypene dø? Anonymkode: a3b8a...1f4 Varme tar knekken på dem. Tåler det 60 grader? Anonymkode: 38b4a...b6e
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #3 Skrevet 6. oktober 2018 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har sett et par plagg jeg likte på en bruktbutikk men er litt skeptisk pga. skadedyr (veggedyr). Om jeg putter plagget i fryseren i 1-2 uker før jeg vasker de, vil da disse krypene dø? Anonymkode: a3b8a...1f4 Ikke nødvendigvis. Kan plaggene vaskes på 60 grader eller kokevaskes? Da er du tryggere enn ved frysing i en hjemmefryser. Anonymkode: eb46e...10f
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #4 Skrevet 6. oktober 2018 Hvis fryseren din hjemme holder minst -18 så går det fint. Jeg lurte på det samme og kjøpte termometer for frys først, det viste at fryseren min holder -20, så da er det trygt. Anonymkode: d7bbd...70e
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #5 Skrevet 6. oktober 2018 Anbefaler å vaske klær fra bruktbutikker med Dettol vaskemiddel, det er bakteriedrepende. Anonymkode: 0fb01...534
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #6 Skrevet 7. oktober 2018 7 hours ago, AnonymBruker said: Anbefaler å vaske klær fra bruktbutikker med Dettol vaskemiddel, det er bakteriedrepende. Anonymkode: 0fb01...534 Hjelper ikke mot veggdyr dessverre Anonymkode: adfc4...ac5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå