AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #1 Skrevet 6. oktober 2018 Jeg er tynn og slank, bør ikke slanke meg ytterligere. Men, jeg har dobbelthake! Ser det finnes steder som tilbyr injeksjoner for å smelte bort fettet. Noen som har forsøkt dette? Har lite lyst til å benytte kirurgi. Anonymkode: a598d...75f
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2018 #2 Skrevet 8. oktober 2018 dette lurer jeg på og! er slank, strl 34-36 i klær. men den dobbelthaken😏 Anonymkode: 09e6e...945
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2018 #3 Skrevet 8. oktober 2018 Noen som kan svare? Anonymkode: a598d...75f
Hadley Skrevet 8. oktober 2018 #4 Skrevet 8. oktober 2018 (endret) Har ikke prøvd enda, men snakket med ekspert og ba om hans anbefaling. Fettsuging koster ca 17 000, og du blir hoven og har blåmerker i ca en uke. Så ferdig. Kybella/Belkyra er injeksjoner som sakte smelter bort fett. Man må ha flere behandlinger, de gjør visstnok VONDT og man må vente flere uker mellom hver behandling. Og man er hoven i ukesvis. Og siden man trenger mange behandlinger blir det fort over 20 000 kr. OG resultatet er usikkert. Funker fint på noen, dårlig på andre. Sånn sett er fettsuging langt enklere, billigere og mindre bivirkninger. Injeksjoner blir mer et lengre prosjekt. Vil du ha raskt resultat eller er det greit med 6-9 måneder med hoven hake før du er "ferdig"? Og doktoren jeg spurte drev med Belkyra. Han mente jeg sikkert ville få raskere og billigere resultat med fettsuging. Endret 8. oktober 2018 av Hadley
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 #5 Skrevet 9. oktober 2018 Belkyra kan ødelegge nervene for alltid så det hadde jeg aldri gjort. Alle har litt dobbelthake/hakeheng om man ser etter, men få legger merke til det på andre så dette er nok ikke noe du heller bør trenge å bekymre seg over. Er selv slank men har et ganske solid heng gitt, med mindre jeg går med nese opp i været. Anonymkode: 727be...18f
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 #6 Skrevet 9. oktober 2018 Det skjedde etter at jeg gikk opp i vekt i forbindelse med graviditet, så det er mest løs hud. 17000 er mye penger, men det er kanskje bare å spare. Tenker såpass mye på det at det plager meg i hverdagen. Har mye annet som henger etter graviditet, men det får bare være. Har et pent ansikt, men den haka ødelegger veldig for meg, Er det noen som har fettsugd og kan fortelle hvordan det gikk? Anonymkode: a598d...75f
Thyra Skrevet 9. oktober 2018 #7 Skrevet 9. oktober 2018 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Det skjedde etter at jeg gikk opp i vekt i forbindelse med graviditet, så det er mest løs hud. 17000 er mye penger, men det er kanskje bare å spare. Tenker såpass mye på det at det plager meg i hverdagen. Har mye annet som henger etter graviditet, men det får bare være. Har et pent ansikt, men den haka ødelegger veldig for meg, Er det noen som har fettsugd og kan fortelle hvordan det gikk? Anonymkode: a598d...75f Dersom du har mye løs hud blir det kanskje ikke vellykket å kun fettsuge. Må du stramme inn huden i tillegg vil det bli enda dyrere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå