Gå til innhold

Kunne du vært utro og/eller har du vært det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Virker som folk gjør det uten å blinke. Må bare høre her. 

Anonymkode: 74b55...b35

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis man tenker at man kunne vært utro, synes jeg man kan være singel. I utgangspunktet bør man være hundre prosent sikker på at man ikke kommer til å være utro, og skulle man drite seg så forbanna ut, får man bli OVERRASKET og SKUFFET over seg selv og angre som en hund. Blir man ikke overrasket over at man er utro, så er man en dritt.

Nei, jeg kunne ikke vært utro.

Anonymkode: 8994a...7ea

• Liker 4
Skrevet

Nei, jeg er ikke utro. 

Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg har vært utro i flere forhold. Jeg har i stor grad -men ikke helt- rasjonalisert det. 

Nåværende partner kjenner til det, og ber meg om å ikke love henne troskap.

Skrevet

Nei, jeg har aldri vært utro.

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Virker som folk gjør det uten å blinke. Må bare høre her. 

Setter alltid på blinklysene før jeg er utro!

Anonymkode: a7003...0f4

• Liker 5
Skrevet

Jeg har vært utro flere ganger men ikke etter at barna kom. 

De vil jeg aldri være utro mot. 

Jeg har vel en form for tilknyttningsforstyrrelser. 

Anonymkode: 07d69...7a7

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Setter alltid på blinklysene før jeg er utro!

Anonymkode: a7003...0f4

Blinke med øynene. 

Skrevet

Jeg har vært utro i tidligere forhold. Han jeg er sammen med nå ville jeg aldri vært utro mot! 

Anonymkode: d9f02...976

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blinke med øynene. 

Trur poenget var at det heter å blunke...😅🙈

• Liker 1
Skrevet

Var utro mot min eks. Han var voldelig, manipulativ og hadde ved et par anledninger voldtatt meg. Jeg søkte støtte hos en venn og det utviklet seg til mer. Jeg hadde aldri kommet meg ut av forholdet hvis det ikke var for dette. Han gav meg mot og støtte og var der for meg den dagen jeg klarte å gjøre det slutt.

Vanligvis vil jeg si at utroskap aldri er greit uansett omstendigheter, men jeg kan med hånden på hjertet si at jeg er redd jeg hadde vert død i dag hvis ikke. 

Anonymkode: 1f99e...6e2

• Liker 8
Skrevet

Jeg er nå 51, og har vært utro èn gang i mitt liv, og det var da jeg var 20. Den opplevelsen ga meg så utrolig dårlig samvittighet at jeg spydde rett før jeg fortalte typen hva jeg hadde gjort. Det var aldri snakk om å holde det skjult eller ikke si noe.

Siden har jeg aldri gjort noe lignende, nei, har holdt meg trygt på matta i alle år.

• Liker 2
Skrevet

Alle er utro noen skjuler det bare bedre og andre vil aldri innrømme det

Anonymkode: ea73d...ebb

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle er utro noen skjuler det bare bedre og andre vil aldri innrømme det

Anonymkode: ea73d...ebb

Nei.

Anonymkode: 9b541...c44

• Liker 7
Skrevet
23 minutter siden, Anim92 skrev:

Trur poenget var at det heter å blunke...😅🙈

Skjønner. He he. 🤣 Skrivefeil der ja. 

• Liker 1
Skrevet

En gang for 14 år siden. Angret som bare det og har aldri gjort det igjen. Det var ikke med min nåværende mann.

Skrevet

Per i dag tenker jeg at jeg ikke kunne vært utro, uansett grunn. Det er rett og slett forkastelig å være utro. Likevel er det vanskelig å si at jeg aldri kommer til å være utro, da jeg ikke vet hva fremtiden bringer. Tviler på at alle som har vært utro så for seg at det kom til å skje. 

Anonymkode: 878b8...832

• Liker 2
Skrevet

Nei. Det er en aktivitet for de jeg anser som idioter.

• Liker 3
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var utro mot min eks. Han var voldelig, manipulativ og hadde ved et par anledninger voldtatt meg. Jeg søkte støtte hos en venn og det utviklet seg til mer. Jeg hadde aldri kommet meg ut av forholdet hvis det ikke var for dette. Han gav meg mot og støtte og var der for meg den dagen jeg klarte å gjøre det slutt.

Vanligvis vil jeg si at utroskap aldri er greit uansett omstendigheter, men jeg kan med hånden på hjertet si at jeg er redd jeg hadde vert død i dag hvis ikke. 

Anonymkode: 1f99e...6e2

Synea det er feil å anse dette som utroskap. I mine øyne er dette selvforsvar.

• Liker 4
Skrevet

Aldri vært, men vurderer det nå. Alle mine partnere har vært utro, inkludert min mann (i begynnelsen av forholdet). Nå er det 2 år siden vi hadde sex sist fordi han nekter å ha sex med meg. Han gir meg heller ikke nærhet, han har også sagt at han ikke elsker meg lenger, men ønsker ikke skilles på grunn av barna. Sorry Mac, da ser jeg etter noen andre. Heldigvis for ham så er ingen interessert i meg da 😄

Anonymkode: 889c9...261

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...