AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #1 Skrevet 5. oktober 2018 Har noen av dere benyttet dere av en interiørarkitekt i hjemmet? Som kan komme innom og komme med forslag til interiør, farger, hvilke vegger jeg burde åpne opp etc.. Har bodd her i snart ett år men jeg eier jo ikke ett fnugg av interiørsans merker jeg, alt er jo bare et sammensurium av farger og materialer, mørke møbler i heltre sammen med glassbord, hvite tv benker og grå hyller i metall, alt er bare kaos. Jeg har allerede malt om hele huset 2 ganger etter jeg først malte alt rustbrunt (som var en gigantisk tabbe) og trives ikke med slik det er. Fikk du inn hjelp og hva kostet det isåfall? Anonymkode: 7cb2a...926
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #2 Skrevet 6. oktober 2018 Koster veldig lite på IKEA. Gratis hvis du møter opp der, og så koster det litt hvis de skal komme hjem til deg. Har ikke hatt noe vanlig oppfølging der, men fikk mange gode tips da de hadde sånn stand på youngstorget. Tok med bilde av stua og de gav kjempemange tips som jeg ikke hadde tenkt på selv. Anonymkode: dd6fb...544 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2018 #3 Skrevet 8. oktober 2018 På 6.10.2018 den 21.09, AnonymBruker skrev: Koster veldig lite på IKEA. Gratis hvis du møter opp der, og så koster det litt hvis de skal komme hjem til deg. Har ikke hatt noe vanlig oppfølging der, men fikk mange gode tips da de hadde sånn stand på youngstorget. Tok med bilde av stua og de gav kjempemange tips som jeg ikke hadde tenkt på selv. Anonymkode: dd6fb...544 Det er vel interiørdesignere de har på IKEA? Anonymkode: 41be9...a12
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 #4 Skrevet 9. oktober 2018 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er vel interiørdesignere de har på IKEA? Anonymkode: 41be9...a12 Interiørarkitekt er ikke en beskyttet tittel, så hvem som helst kan kalle seg interiørarkitekt. De fleste interiørarkitekter (med master) jeg kjenner bruker tittelen interiørarkitekt MNIL. Det finnes dog mange dyktige interiørkonsulenter som har både utdanning og bred erfaring til ts sitt bruk. Anonymkode: 15808...705
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå