Gå til innhold

jeg elske eldre damer men ?

Fremhevede innlegg

Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

Må være nok av desperate kjerringer siden mange av dem forgriper seg på sårbare unge gutter....

Anonymkode: b3fbb...864

er 23 ikkj ung

Videoannonse
Annonse
Skrevet
7 hours ago, Hr. Aktiv said:

Tror det er lettere den veien enn den andre veien. ;)

koslig

• Liker 1
Skrevet (endret)

"Eldre damer" på 30 og "sårbare unge gutter" på 23....

Altså, kg....:ironi: 

Endret av Perle
  • Liker 5
Skrevet
8 timer siden, herzeleid skrev:

Det er med andre ord ikke et tolkningsspørsmål. De må bare tenke på hvordan andre tolker det? :vetikke:

Nei.

De må ta inn over seg hvordan begrepene "eldre mann", "eldre kvinne", "eldreomsorg" , "eldrepolitikk", "eldrebølge", "eldresex"  osv er tatt i bruk som helt vanlige begreper om eldre seniorer på 70+ i norsk språkbruk. Prefikset "eldre" = alderspensjoister i vanlig norsk språkdrakt per idag. Det er ikke åpent for tolkning normalt sett. Så ved å bruke prefikset med en annen intensjon, er det en selv som feilkommuniserer.

Yngre mennesker har kanskje ikke lagt merke til det i like stor grad, om de ikke er særlig politisk orienterte av seg, eller deltar i samfunnsdebatt i særlig grad.  Derfor ville jeg være hjelpsom og påpeke det, så denne unge mannen enkelt kunne unngå å bli tatt for bestemorpuler i framtiden :)

Anonymkode: 641c6...2e1

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, Perle skrev:

"Eldre damer" på 30 og "unge gutter" på 23..

Dritdårlige i norsk, så blir det jo sånn - når en egentlig mener "damer eldre enn meg", så bør en heller si det. 

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, Perle said:

"Eldre damer" på 30 og "sårbare unge gutter" på 23....

fake news

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei.

De må ta inn over seg hvordan begrepene "eldre mann", "eldre kvinne", "eldreomsorg" , "eldrepolitikk", "eldrebølge", "eldresex"  osv er tatt i bruk som helt vanlige begreper om eldre seniorer på 70+ i norsk språkbruk. Prefikset "eldre" = alderspensjoister i vanlig norsk språkdrakt per idag. Det er ikke åpent for tolkning normalt sett. Så ved å bruke prefikset med en annen intensjon, er det en selv som feilkommuniserer.

Joda, gitt at begge deler er tolkninger som kan være riktige er det åpenbart et tolkningsspørsmål. Det er tross alt helt normal å snakke om å fine seg en eldre partner, uten at en ved eldre mener pensjonister og bestemødre.

Skrevet
På 6.10.2018 den 12.42, AnonymBruker skrev:

Men det ER jo hjernedødt å kalle en kvinne på 30 for en eldre dame 😛 1 år siden hun var i 20-årene liksom. Hva er damer på 80 da, fossiler?

Anonymkode: 5c55e...8b8

Godt poeng...

Skrevet
6 timer siden, herzeleid skrev:

Joda, gitt at begge deler er tolkninger som kan være riktige er det åpenbart et tolkningsspørsmål. Det er tross alt helt normal å snakke om å fine seg en eldre partner, uten at en ved eldre mener pensjonister og bestemødre.

Det finnes kvinner (og menn) som er bestemødre (bestefedre) når de er i 40 årene. En slektning av meg ble bestemor i en alder av 34 år...

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes kvinner (og menn) som er bestemødre (bestefedre) når de er i 40 årene. En slektning av meg ble bestemor i en alder av 34 år...

Amazing funfacts :raudruss:

Skrevet

Tråden er ryddet for nedsettende innlegg. Elaine Marley, mod.

Skrevet
På 5.10.2018 den 23.31, panda01 skrev:

Er en gutt som har en fantasi om ett forhold til en eldre dame (30-50 år), men har ikke en anelse om hvor de kan finnes etter å ha forsøkt dette i lengre tid.. Noen som har en ide? er 23

hva slags forhold? 

om du ønsker et faktisk seriøst forhold er vel kanskje det letteste å bruke an datingside eller app der du tilnærmer deg på en måte som ikke gir inntrykk av at du kun er ute etter en ting. er du villig til å stå for forholdet offentlig? be henne på date.

om det kun er et seksuellt forhold du ønsker er det vel alltids noen damer som er interessert. si hva du ønsker. men legg inn litt innsats og vis respekt. det florerer av unge menn/gutter som vil ha sex med eldre damer. jeg er nå 38 år og får mye mer oppmerksomhet fra yngre menn nå en da jeg selv var på deres alder. jeg blir ikke lenger smigret, for jeg vet jo at de aller fleste kun er ute etter en ting, og det er begrenset hvor spennende det er i lengden å ska gå rundt å oppfylle ungutters milffantasier.   jeg har tidligere vært i ett fast seriøst forhold med en gutt som er 14 år yngre i nesten 3.5 år. det funket fint. 

lykke til

Anonymkode: 95b0d...860

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...