panda01 Skrevet 5. oktober 2018 #1 Skrevet 5. oktober 2018 (endret) Er en gutt som har en fantasi om ett forhold til en eldre dame (30-50 år), men har ikke en anelse om hvor de kan finnes etter å ha forsøkt dette i lengre tid.. Noen som har en ide? er 23 Endret 7. oktober 2018 av panda01
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #2 Skrevet 5. oktober 2018 Vet ikke, for den ideen der heller så ikke ut til å virke, men du skal ha for forsøket 🙂 Anonymkode: 63419...014 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #3 Skrevet 5. oktober 2018 Det florerer av cougars på nakenprat.no. Men da må du som regel har stor og grov kuk. Anonymkode: 27950...b8e 1
herzeleid Skrevet 6. oktober 2018 #4 Skrevet 6. oktober 2018 Venter på første innlegget fra noen som er sure over å bli kalt eldre 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #5 Skrevet 6. oktober 2018 Hehe. Han jeg dater nå er 31, og vi ble kjent på fest. Jeg gikk bort og sa hei, og resten er historie ☺️. Jeg er 44 og det går veldig fint. Anonymkode: 3d211...799
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #6 Skrevet 6. oktober 2018 Hvor gammel er du selv da? Det er jo ganske relevant her om du er en ung mann som ser etter ei litt eldre dame, eller om du er en tenåring. Anonymkode: 46d3e...202 4
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #7 Skrevet 6. oktober 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvor gammel er du selv da? Det er jo ganske relevant her om du er en ung mann som ser etter ei litt eldre dame, eller om du er en tenåring. Anonymkode: 46d3e...202 Godt poeng. Anonymkode: 3dbc8...826
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #8 Skrevet 6. oktober 2018 2 hours ago, herzeleid said: Venter på første innlegget fra noen som er sure over å bli kalt eldre Men det ER jo hjernedødt å kalle en kvinne på 30 for en eldre dame 😛 1 år siden hun var i 20-årene liksom. Hva er damer på 80 da, fossiler? Anonymkode: 5c55e...8b8 8
herzeleid Skrevet 6. oktober 2018 #9 Skrevet 6. oktober 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Men det ER jo hjernedødt å kalle en kvinne på 30 for en eldre dame 😛 1 år siden hun var i 20-årene liksom. Hva er damer på 80 da, fossiler? Anonymkode: 5c55e...8b8 En kvinne på 30 er eldre enn en mann på 22, enig? 5
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #10 Skrevet 6. oktober 2018 Slutt å omtale dem som "eldre damer" er trinn 1. Si heller "damer som er eldre enn meg" - som er det riktige. Evt. "damer som er veldig mye eldre enn meg". I dagligtale betyr eldre damer, damer i oldemor og tippoldemor generasjonen - "eldreomsorg" osv, og referer til personer som er minst 70 og oppover. Du kan synes og kverulere hva enn du vil om kring dette, men feiler du på trinn en alt - så signaliserer du til disse damene, at du ikke viser dem grunnleggende interesse og respekt. At det hele handler om fetisjisering fra din side, og at kvinnene ikke er viktige som mennesker. Sånn sett burde jeg la være å skrive dette - for det er et veldig lettoppfattelig signal for å skille ut bermen innledningsvis 😛 Anonymkode: 641c6...2e1 6
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #11 Skrevet 6. oktober 2018 10 minutter siden, herzeleid skrev: En kvinne på 30 er eldre enn en mann på 22, enig? Men da må en legge til "enn" - "eldre enn" Språket vårt har tatt i bruk "eldre" og "eldre damer" osv til å konkret referere til 70+ Så jeg har seriøst oppfatta disse som snakker om "vil komme i kontakt med eldre damer" - som "bestemorpulere". Skal en kommunisere og oppnå kontakt utenfor egen sirkel, som jo disse vil, så må en snakke på en måte som gjør at de en forsøker å henvende seg til forstår hva en faktisk mener. Anonymkode: 641c6...2e1 3
herzeleid Skrevet 6. oktober 2018 #12 Skrevet 6. oktober 2018 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men da må en legge til "enn" - "eldre enn" Språket vårt har tatt i bruk "eldre" og "eldre damer" osv til å konkret referere til 70+ Så jeg har seriøst oppfatta disse som snakker om "vil komme i kontakt med eldre damer" - som "bestemorpulere". Skal en kommunisere og oppnå kontakt utenfor egen sirkel, som jo disse vil, så må en snakke på en måte som gjør at de en forsøker å henvende seg til forstår hva en faktisk mener. Anonymkode: 641c6...2e1 Det er et tolkningsspørsmål. Begge deler er korrekt og en må nødvendigvis tolke ut fra kontekst. En del av dere virker å tolke disse innleggene i dummeste mening, også i tilfeller der det ikke virker som en god forklaring. Med andre ord sitter en å hisser seg opp over sin egen tolkning av noe uproblematisk
Elaine Marley Skrevet 6. oktober 2018 #13 Skrevet 6. oktober 2018 Tråden er ryddet for kontaktannonse. Elaine Marley, mod.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #14 Skrevet 7. oktober 2018 Må være nok av desperate kjerringer siden mange av dem forgriper seg på sårbare unge gutter.... Anonymkode: b3fbb...864
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #15 Skrevet 7. oktober 2018 På 6.10.2018 den 14.33, herzeleid skrev: Det er et tolkningsspørsmål. Begge deler er korrekt og en må nødvendigvis tolke ut fra kontekst. En del av dere virker å tolke disse innleggene i dummeste mening, også i tilfeller der det ikke virker som en god forklaring. Med andre ord sitter en å hisser seg opp over sin egen tolkning av noe uproblematisk Aldeles helt uhissa her gitt - eneste som ser litt ilter ut her, det er du Nei, det er faktisk ikke et tolkningsspørsmål. Ja, jeg skjønner gutta snakker utfra eget ståsted - men - de må faktisk tenkte på hva andre forstår med det de sier, om de skal klare å kommunisere med den egentlige målgruppa si. For jo - jeg har helt oppriktig trodd at disse som "vil ha kontakt med eldre damer" = bestemorpulere, som fantaserer om eldresex, med skrukkete gamle damer, de finnes de også nemlig. Om det er slik de vil markedsføre seg selv, så helt greit for meg, det driter jeg i grunn en lang en i - men - var ment som et vennlig hint, om hva som kan være lurt å tenke på, om en ønsker å oppnå suksess. Hvordan det er mulig mågruppa oppfatter det en sier Anonymkode: 641c6...2e1 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #16 Skrevet 7. oktober 2018 På 5.10.2018 den 23.31, panda01 skrev: Er en gutt som har en fantasi om ett forhold til en eldre dame (30-50 år), men har ikke en anelse om hvor de kan finnes etter å ha forsøkt dette i lengre tid.. Noen som har en ide? Meld deg inn i et politisk parti. F. eks Venstre. Anonymkode: 740a1...9a8 5
herzeleid Skrevet 7. oktober 2018 #17 Skrevet 7. oktober 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei, det er faktisk ikke et tolkningsspørsmål. Ja, jeg skjønner gutta snakker utfra eget ståsted - men - de må faktisk tenkte på hva andre forstår med det de sier, om de skal klare å kommunisere med den egentlige målgruppa si. Anonymkode: 641c6...2e1 Det er med andre ord ikke et tolkningsspørsmål. De må bare tenke på hvordan andre tolker det?
Hr. Aktiv Skrevet 7. oktober 2018 #18 Skrevet 7. oktober 2018 På 6.10.2018 den 9.45, AnonymBruker skrev: Hehe. Han jeg dater nå er 31, og vi ble kjent på fest. Jeg gikk bort og sa hei, og resten er historie ☺️. Jeg er 44 og det går veldig fint. Anonymkode: 3d211...799 Tror det er lettere den veien enn den andre veien.
panda01 Skrevet 7. oktober 2018 Forfatter #19 Skrevet 7. oktober 2018 On 10/6/2018 at 12:33 PM, AnonymBruker said: Godt poeng. Anonymkode: 3dbc8...826 ung man
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå