Gå til innhold

Har kjæreste, var full (ble doset), sa nei både før og etter drikkingen startet men hun tok meg likevel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min har vært borte i nesten 2 måneder pga familie og jeg kunne ikke ta fri pga jobb. Vært på et par fester med venne gjengen og vet det er ei venninne av en venn av meg som har vært interessert i meg siden hun møtte meg på første fest. Jeg gjorde det veldig tydelig at jeg ikke var interessert i å trå på noen som helst grense når hun begynte å flørte med meg fordi jeg ville ikke sende feil signal. Jeg sa jeg elsket dama mi, og vi kan godt prate på fest men jeg måtte gjøre det tydelig etter hun dro meg med på danse golvet og begynte å prøve å være intim at jeg ikke var interessert. Trodde hun hadde akseptert det tils jeg var på fest i helgen, og et par drinker inn begynte å føle meg groggete, har fått morfin på sykehus etter jeg knakk beinet når jeg var tenåring og kjentes ut som jeg var høy som en sky (vet nå at hun hadde knust paralgin og puttet det i drinken min etter jeg hadde en ganske så hetsig krangel med henne etter jeg spurte hva faen hun hadde gjort). 

Har problemer med minne men vet at jeg sa nei når hun satt seg på fanget mitt og spurte om hun kunne få bare et kyss for å slutte å tenke på meg. Det neste jeg husker er en seng en venn av meg sa jeg burde sovet det av på, så blir det svart igjen før hun er på rommet og jeg føler jeg har null kontroll over noen motor funksjoner i hele kroppen samtidig som at det føles som at jeg er i en blandet status av dyp søvn og samtidig våken. Hun sa dette ikke behøvde å være så ille som jeg trodde, og at hun ikke skulle si noe til kjæresten min om ikke jeg gjorde det. Klarte å få den opp og så mister jeg tid igjen, men så på klokka neste gang jeg kom til liv mens hun ridde meg at det hadde gått en 20 minutter, blacker så ut igjen og vokner til liv når jeg kom. Hun begynte å kysse meg og sa hvor deilig det var før jeg så blir borte igjen. Vokner opp ser en lapp på telefonen min og hun hadde filmet litt av det og fikk det til å se ut som at jeg nøt opplevelsen ved å bare filme i korte perioder med flere klipp. 

Jeg viste seriøst ikke hva jeg skull gjøre nå, jeg ville fortelle dama mi at jeg elsker henne over alt på jord og aldri ville vært utro med vilje, men på klippene ser jeg jo ut som at jeg er full men har det ellers veldig godt. Hun kommer hjem over helgen, og det har generelt sett vært en helt jævlig uke å snakke med henne fordi å høre stemme hennes fyller meg med skam, og hadde akkurat klart å holde ut å la være å gråte før etter samtalene vøre tils hun idag ringte meg opp på skype og mens vi snakket begynte å leke med seg selv litt og spurte om jeg kunne hente henne på flyplassen og dra rett hjem til meg. Etter så lang tid følte hun jeg fortjente litt spesiell behandling. Skyldfølelsen bare raste igjennom kroppen min, og jeg bare brast i gråt. Sa at hun først trengte å vite at jeg virkelig elsker henne, men at jeg trengte å fortelle henne noe. Jeg var livredd for at hun ikke skulle tro på meg så jeg presiserte flere ganger at jeg overhode ikke var interessert i denne dama, og jeg bokstavelig talt tryglet henne flere ganger om å ikke slå opp med meg ihvertfall før vi fikk møtes ansikt til ansikt en gang til. Og om hun ikke klarer synet av meg da så respekterer jeg det, jeg trenger bare å få prøve å gjøre opp for det. Hun begynte å gråte og var først redd hun var sint på meg, før hun sa at hun skal ødelegge dama som har gjort det her. Jeg sa også at det var noen videoer men at jeg var helt fjern, men fikk ikke snakket ferdig før hun sa at hun stoler på meg og at jeg behøver ikke å forsvare meg selv for henne. 

Men jeg går med frykt av at hun etterhvert kommer til å se dem, og selv om hun forsatt tror på meg etter å ha sett dem, så vil det ødelegge hver gang hun ser på meg etter det. Vi har vært sammen i 6år, traff henne når jeg var 20 og er den eneste dama jeg hadde vært med og følte bestandig en stor takknemlighet for at hun aksepterte meg og har gjort meg om til en bedre mann fordi hun fikk meg til å ville være mannen som kan være der for henne uansett hva. Jeg slett med ekstremt dårlig selvbilde da jeg kom fra et voldelig hjem, 2 halv søsken som bare er totalt 1 år imellom oss hver (jeg var den heldige som var sist og måtte vokse opp med drittsekken tils den dagen jeg kunne slå han hardere tilbake og mobbing på skolen, jeg har følt en stolthet over at hun var den som fikk meg til å gå rett vei og at det vi hadde var spesielt selv om hun hadde kjærester før meg så har hun vært den eneste i mitt liv. Den biten av forholdet vårt er nå forgiftet og jeg klarer ikke å la være å tenke på at selv om det var en indre stemme som ikke ville dette overhode, så klarte hun jo både å få meg hard og til å komme så en annen del av meg syntes jo at det føltes godt ihvertfall deler av det jeg husker. 

Jeg trenger opplagt å snakke mer om dette med kjæresten min når hun kommer hjem, men for å være ærlig føler jeg at det ikke er noen vits å fortsette uten å ha henne i livet mitt. Hvordan fikser jeg dette her? Hva kan jeg si som gjør at hun føler seg trygg på at noe slikt vil aldri skje igjen? Er villig til å bli kvitt alle kvinnlige venner som jeg har om det må til, men hva om det ikke er nok?

Anonymkode: 71899...6d2

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er voldtekt ja. 

Men syntes det et litt rart at du fikk den opp når du var så beruset og dopa itilleg... sier ikke at det ikke går an, men bare reagerte litt på det.

Men uansett om du fikk den opp eller ikke så er det voldtekt, du har sagt klart ifra mange ganger og du ville aldri gjort noe om hun ikke overfalt deg. 

Anmeld det. 

Anonymkode: aebe1...223

• Liker 9
Skrevet

Kjære, kjære deg. Du har blitt utsatt for en voldtekt. Du har IKKE vært utro, og om din kjæreste ikke forstår det så kan hun bare ryke og reise. Dette bør du forklare for henne. 

Du kan kontakte overgrepsmottak. Jeg tenker det er viktig at du får noen å snakke med. Overgrepsmottak skal være for både kvinner og menn, men jeg vet det finnes noen overgrepsmottak som er bare for kvinner så det er greit å ringe på forhånd.

Jeg håper også at du velger å anmelde kvinnen som utsatte deg for overgrepet.

Om du trenger noen å snakke med er du velkommen til å sende PM. Alle verdens klemmer til deg.

Anonymkode: e8c1a...f0f

• Liker 36
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kjære, kjære deg. Du har blitt utsatt for en voldtekt. Du har IKKE vært utro, og om din kjæreste ikke forstår det så kan hun bare ryke og reise. Dette bør du forklare for henne. 

Du kan kontakte overgrepsmottak. Jeg tenker det er viktig at du får noen å snakke med. Overgrepsmottak skal være for både kvinner og menn, men jeg vet det finnes noen overgrepsmottak som er bare for kvinner så det er greit å ringe på forhånd.

Jeg håper også at du velger å anmelde kvinnen som utsatte deg for overgrepet.

Om du trenger noen å snakke med er du velkommen til å sende PM. Alle verdens klemmer til deg.

Anonymkode: e8c1a...f0f

Trykket på AB-funksjonen når jeg skulle poste ved en feil, men dette er da meg. 

• Liker 1
Skrevet

WHAT ? Om dette er sant er det jo voldtekt. Ring politiet 

Anonymkode: c8e47...dc2

1 minutt siden, Drakan skrev:

Du er blitt voldtatt :( 
Har du snakket med politi? Overgrepsmottak? Psyokolog? Lege? Du må snakke med noen. Du kan godt anmelde kvinnen som gjorde dette mot deg. Det er ikke greit, og burde aldri skjedd. :(  

Skjer ikke, jeg fortalte det til kjæresten min fordi jeg klarte ikke å leve med skyldfølelsen. Men jeg går ikke til politiet og sier at jeg har blitt voldtatt av en dame, for det første vil det være umulig å bevise, for det andre er det pinnelig at jeg ikke klarte å stoppe noen som er mindre enn meg, og for det tredje er jeg redd hun vil snu på det og risikere at jeg blir anklaget. Politiet vil se på historikken min hvor jeg har blitt utsatt for vold og de vil mistenkelig gjøre meg for å være typen som tar hevn senere i livet. 

Om kjæresten min vil det så er jeg villig til å gå i par terapi om hun føler at forholdet vårt trenges å jobbes med for å komme igjennom dette. Men jeg skulle helst ønske at jeg kunne slutte å gråte slik jeg har gjort denne uka, gå videre med den mest fantastiske dama jeg har møtt ved min side og late som at dette aldri har skjedd. Etter den fysiske mishandlingen jeg har fått gjennom oppveksten så føles det som at jeg burde være mer resiliant, og det var selvfølgelig ikke like ille som når jeg ble banket. Men gråtingen som kommer når jeg tenker på at jeg har forrådt den eneste personen som virkelig har elsket meg er hard for øyeblikket. 

Skrevet

Skjer ikke, jeg fortalte det til kjæresten min fordi jeg klarte ikke å leve med skyldfølelsen. Men jeg går ikke til politiet og sier at jeg har blitt voldtatt av en dame, for det første vil det være umulig å bevise, for det andre er det pinnelig at jeg ikke klarte å stoppe noen som er mindre enn meg, og for det tredje er jeg redd hun vil snu på det og risikere at jeg blir anklaget. Politiet vil se på historikken min hvor jeg har blitt utsatt for vold og de vil mistenkelig gjøre meg for å være typen som tar hevn senere i livet. 

Om kjæresten min vil det så er jeg villig til å gå i par terapi om hun føler at forholdet vårt trenges å jobbes med for å komme igjennom dette. Men jeg skulle helst ønske at jeg kunne slutte å gråte slik jeg har gjort denne uka, gå videre med den mest fantastiske dama jeg har møtt ved min side og late som at dette aldri har skjedd. Etter den fysiske mishandlingen jeg har fått gjennom oppveksten så føles det som at jeg burde være mer resiliant, og det var selvfølgelig ikke like ille som når jeg ble banket. Men gråtingen som kommer når jeg tenker på at jeg har forrådt den eneste personen som virkelig har elsket meg er hard for øyeblikket. 

Det er VELDIG vanlig at overgrepsofre kjenner på skyldfølelse etter et overgrep. Du skal vite at du hadde ikke skyld i noe. Om du velger å anmelde finnes det ikke pinlig, fordi du ble dopet ned og voldtatt. Du kan ikke reversere handlingen som er skjedd mot deg ved å anmelde, men du kan forebygge at det skjer andre menn. Du blir absolutt ikke anklaget av politiet om du anmelder voldtekten, det skal du ikke tenke på. 

Det viktigste du kan gjøre er å snakke med noen profesjonelle om de tankene du sitter inne med, for jeg ser du trenger å forstå at du ikke har gjort noe galt, du har ikke forrådt noen. Du har ikke vært utro. Du ble voldtatt. Det var ikke din vilje. 

• Liker 43
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har ikke forrådt kjæresten din... dette var jo ikke din skyld?? 

Om ikke du vil anmelde, gå i det minste i terapi å få snakket med noen, slik at du kan få bearbeidet dette. Du har ikke gjort noe galt!

håper og tror kjæresten din også forstår det. Sender deg en god klem❤️

Fytti for en råtten og kvalm jente som doper deg og utnytter deg sånn!! Det er HUN som har forrått både deg og din kjæreste.

• Liker 24
Skrevet
16 minutter siden, Zikkzakk skrev:

Dette er veldig stigmatiserende mot menn som blir utsatt for overgrep, og noe veldig mange menn som er blitt utsatt for overgrep får i mot seg. Tenk deg om neste gang du "reagerer" som du sier på noe fra noen som er i en så sårbar situasjon. 

Les alt jeg skriver da. Alt som skrives på KG trenger ikke nødvendigvis å være sant. Derfor skrev jeg dette. Det pleier å være veldig vanskelig for menn å få den opp når man er såpass beruset. Det at man får den opp i seg selv ved et overgrep er naturlig da kroppen reagerer på stimuli, men når man er helt borte så kan det være veldig vanskelig. Jeg skrev også at dette ER en voldtekt uavhengig om han fikk den opp eller ikke!

• Liker 2
Skrevet

Varm klem til deg ts,ville uansett snakket med psykolog /psykisk sykepleier, dette var utrolig dårlig gjort av Hu dama og det fins ulike tlf du kan ring er ang voldtekt /overgrep, Google.Du har nok full støtte av dama Di videre.vis henne gjerne innleggene her inne.og en viktig ting ;DETTE ER IKKKE DIN FEIL TS, DU ER LIKE MYE MANN SOM FØR,. Ønsker deg alt godt videre,mist ikke motet kjære du 💙

Anonymkode: b9e74...162

• Liker 7
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Les alt jeg skriver da. Alt som skrives på KG trenger ikke nødvendigvis å være sant. Derfor skrev jeg dette. Det pleier å være veldig vanskelig for menn å få den opp når man er såpass beruset. Det at man får den opp i seg selv ved et overgrep er naturlig da kroppen reagerer på stimuli, men når man er helt borte så kan det være veldig vanskelig. Jeg skrev også at dette ER en voldtekt uavhengig om han fikk den opp eller ikke!

Hvis du ikke tror noen snakker sant når de skriver om overgrepet de er blitt utsatt for så holder du det for deg selv. Det er ekstremt sårt for noen i en sånn situasjon å ikke bli trodd, og da kan man bare la være å skrive noe i det hele tatt. 

End of discussion. Har du et problem med det kan vi ta det på PM. 

• Liker 27
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette er voldtekt ja. 

Men syntes det et litt rart at du fikk den opp når du var så beruset og dopa itilleg... sier ikke at det ikke går an, men bare reagerte litt på det.

Men uansett om du fikk den opp eller ikke så er det voldtekt, du har sagt klart ifra mange ganger og du ville aldri gjort noe om hun ikke overfalt deg. 

Anmeld det. 

Er fullt mulig og få den opp og komme med iallefall 2 Paralgin Forte innabords det vet jeg.

Anonymkode: 39cdf...19e

• Liker 4
Skrevet
12 minutter siden, Zikkzakk skrev:

Hvis du ikke tror noen snakker sant når de skriver om overgrepet de er blitt utsatt for så holder du det for deg selv. Det er ekstremt sårt for noen i en sånn situasjon å ikke bli trodd, og da kan man bare la være å skrive noe i det hele tatt. 

End of discussion. Har du et problem med det kan vi ta det på PM. 

Jeg tror jo på at det var et overgrep.... Det er ikke det jeg sier. 

Skrevet

Glem det jeg skrev om å få den opp. Det var dumt å skrive. Var poengløst og hadde ikke noe med saken å gjøre. Håper det ordner seg om for deg og kjæresten din TS og at du får den hjelpen du trenger 💜

• Liker 9
Skrevet

Klem til deg, TS :klem:  du gjorde ikke noe galt, du ble utsatt for et overgrep!

Til den/de som gjør poeng av at man kan ha fysiske reaksjoner som ereksjon: Det betyr bare at kroppen fungerer på nerveimpulser, uavhengig av viljen. Det er litt som når noen kiler deg: Man ler, selv om man ikke vil le.

Fysiske reaksjoner er normalt og betyr bare at kroppen virker som den skal. Det som er unormalt og ondskapsfullt er å utnytte dette seksuelt.

Tror heller ikke du skal være redd for at du tidligere har sagt fra til politi om vold, at dette skal få deg til å framstå som hevngjerrig. Si fra om dette uansett til noen som kan støtte deg.

Anonymkode: ec6eb...9fd

• Liker 13
Skrevet

Anmeld!!! Fy fan for en kjerring. 

Jeg er kvinne og er selv blitt utsatt for en sovevoldtekt som 17, var da i et forhold. 29 idag 

Saken ble henlagt, men du bør absolutt anmelde allikevel 

Anonymkode: 2c33f...d4a

• Liker 10
Skrevet

Det er bra at du gråter. Det er bra at du kjenner at det er vondt nå. Det betyr at du er i kontakt med deg selv og at du bearbeider det som har skjedd. 

Det er lenge siden det skjedde meg meg og etter mange års sykdom begynner jeg nå først å la følelsene komme til. Det er naturlig å reagere på det du har opplevd. Fortell kjæresten din alt, la henne være der for deg, og er hun ikke det, så er hun ikke noe å samle på. 

:klem:

Anonymkode: 18b96...01c

• Liker 4
Skrevet

Selv om du ikke tenkte å anmelde det, burde du ha reist på legevakten å få tatt en blodprøve for å se hva du ble dopet med. Hadde ikke trenget å si annet enn at du mistenker at noen har puttet noe i drikken din. 

Kjenner tre menn som har gjort det. Ikke fordi at de ble voldtatt, men fordi at de plutselig ble skikkelig dårlige uten grunn og ikke husker noe.

To av de ble frastjålet lommebok og mob. Så der var tyveri/ran grunnen. Han siste tror drinken ble feilaktig gitt han, og var ment til hun ved siden av han. 

Helt grusomt det du har opplevd, og forstår godt at dama de vil ødelegge henne. Hun er jo virkelig syk i hode. 

Anonymkode: 6359f...1d3

• Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...