AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #1 Skrevet 5. oktober 2018 Skal de være så stramme at ikke beveger seg noen ting når man f.eks jogger? Med den trenings bhen jeg har så beveger de seg jo fortsatt litt.. Anonymkode: 151c3...e9d
Apekatten Skrevet 5. oktober 2018 #2 Skrevet 5. oktober 2018 Mine er såpass stramme at puppene nesten ikke rører seg når jeg løper.
Gjest Frøken Diamant Skrevet 5. oktober 2018 #3 Skrevet 5. oktober 2018 Mine er helt stramme! Jeg liker best når det ikke blir noen bevegelse når jeg hopper og løper😊
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #4 Skrevet 5. oktober 2018 Den skal være så stram at puppene dine blir skvist sammen til en sånn uniboob og du skal hoppe opp og ned ned absolutt minimal bevegelse. Da har bryst og rygg rett støtte. Anonymkode: 39e0e...e73 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #5 Skrevet 6. oktober 2018 Jeg bruker superstram sports-BH når jeg løper. Ikke så nøye på det hvis jeg trener styrke, gåing, roing, langrenn osv. Anonymkode: ad617...133
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #6 Skrevet 7. oktober 2018 Det kommer vel litt an på hvor store pupper du har også. Har du veldig store pupper skal det litt til for at de ikke beveger seg. Jeg har F-cup, så litt bevegelse blir det, selv om jeg har ganske så stram bh.Da er det en bh som er såpass stram at det blir ubehagelig å ha den på noe særlig lenger enn det treningen varer. Anonymkode: 5b488...417
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå