Gå til innhold

flere orgasmer

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Vet at det er mulig for oss jenter å få flere orgasmer under et samleie, men har ikke kommet dit selv ennå. Kanskje er jeg storforlangenede, men er det noen som har noen gode tips til hvordan et samleie kan gi mange gleder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nathalie

Det kalles multi-orgasmer...

Så vidt jeg vet er ikke dette noe som kan trenes opp, noen er bare mer heldig enn andre, - jeg er lykkelig for å være en av dem! Men det er ikke så mange av mine sex-partnere opp gjennom åra som har fått det til... Bare et par stykker.... :wink: (Høres ut som jeg har hatt sinnsykt mange sex-partnere nå, men jeg har ikke det altså...)

Har dessverre ikke noe annet tips enn at du må la deg rive med, og ikke tenke på det... Har du muligheten til å få det da, så tror jeg du gjør det etterhvert... Iallfall hvis sex-partneren din vet hva han driver med....

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"I'm a multiple girl" -- men vet ikke om det går an å trene seg opp til dette... Jeg vil i hvert fall tro at du øker sjansene hvis du virkelig kjenner din egen kropp!

Så...finn deg et stille og rolig sted... :oops: :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm... har lest at menn kan trenes opp til å få multiorgasme, så det skulle nok ikke være umulig for kvinner å trenes opp til dette heller. Med meg skjer det kun innimellom, og det skjer kun når jeg har hatt et skikkelig forspill.... Avslapning i kropp og sjel og muskelarbeid er i allefall viktig for meg, om jeg skal få det til.... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får multi-orgasmer når jeg er skikkelig tent. Tent både i hodet og kropp!

Det som gjør susen for meg er at jeg ikke må "falle ned" igjen etter første orgasme. Hvis Ferdinand etter første orgasme tar en liten kunstpause eller ikke fortsetter i samme stilen, blir det ingen flere orgasmer. Fortsetter vi derimot med samme intensitet med en gang etter første orgasme, ja da SWINGER det!!

:oops: :oops: :oops: Rødmer litt jeg. Er ikke vant til å prate om egen seksualitet. Bare anta noe om andres.... :oops: :oops: :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cruella

Skjønner godt hva du snakker om, Litago....Møøøøøøøøøø..... :lol:

Hvis mannen tar en pause på, la oss si 10 sekunder, da er toget gått. :cry:

Lisa-Beth

:blunke: :wink: :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja,jeg er så heldig!! :kul: Tro det eller ei,men jeg har faktisk vært oppi 17 orgasmer etter hverandre!!!!!!!!!!!!!!!!!! :o Det er superdeilig!! :P Men det var ganske egoistisk også ettersom det ikke ble noe på typen min etterpå.Jeg var jo så sliten!!!Krever endel jobbing på slutten,ja.....Men vanligvis får jeg ca.7 orgasmer,og det er jeg selvfølgelig kjempefornøyd med.Til gjengjeld har jeg aldri fått orgasme ved kun å ha samleie,hvis jeg ikke hjelper til litt da...Noen her sier at de bare må fortsette med en gang etter de har fått orgasme nr. 1,hvis ikke så går det ikke.Med meg er det motsatt.Jeg må vente ca.30 sek.Hvis jeg venter i 2-3 min. er det liksom for sent.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...