AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #1 Skrevet 5. oktober 2018 Er det noen her som tok privatisteksamen i historie våren 2018 som kan fortelle meg hvilket emne man kom opp i? Regner med at det ikke blir samme emne på høsteksamen...? Noen som vet ? Anonymkode: 1f010...2f6
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #2 Skrevet 6. oktober 2018 Folk kommer opp i forskjellige emner. Det er ikke sånn at alle får samme emne i hele landet. De ulike kandidatene får gjerne forskjelluge emner. Anonymkode: b34c1...a20 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #3 Skrevet 6. oktober 2018 Jeg hadde i vår. Jeg fikk 1. verdenskrig, med fokus på grunnen og opptakten til krigen og ettervirkningene av den. Litt om krigens gang og, men det viktigste var opptrappingen til krigen og konsekvensene. Jeg fikk noen spørsmål om nasjonalisme og mellomkrigstiden, deretter spørsmål om vikingtiden fra sensor. Man komme opp i alle epoker, fra vikingtid til moderne tid. Det er også forskjellge oppgaver knyttet til hver epoke, da noen epoker er altfor store til at det er umulig å få dekket alt på 20 min. Som f.eks europeisk middelalder, om det er 5 stk som trekker det får de muligens ikke samme oppgaven for det om. Anonymkode: 04a25...df2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå