linky Skrevet 19. mars 2005 #1 Skrevet 19. mars 2005 vi har ikke avtalt møte med toastmaster ennå, men skal gjøre det til uken. satt her og lurte litt på hva vi må ha med til møtet. vet han skal ha: gjesteliste(litt informasjon om hver gjest), bordplan/bordplassering, oversikt over sanger og taler. men vi vet jo ikke om noen andre i slekten lager sanger eller taler..hvordan virker dette? spør toastmasteren på festlokalet om noen andre skal holde tale eller sang, og så setter han bare av tid til dette da eller? har og lest at vi skal ha med kjøreplan, men lager vi ikke denne i samarbeid med toastmaster?
Søta Skrevet 19. mars 2005 #2 Skrevet 19. mars 2005 Leier dere inn toastmaster utenfra? Min samboer skal være toasmaster for noen venner til sommeren. Han regner med at de legger opp en plan for dagen. De gir gjestene hans telefonnr - slik at han på forhånd kan legge opp løpet for taler, sanger o.l. under middagen. Toatmaster bør vel også prate med de som har ansvar for servering for å vite hvordan og når det skal skje om du skjønner... Trodde toastmaster skulle få "hovedpunktene" i dagen deres - når skal dere spise - hvor mange retter evt info rundt maten - dansing - kakespising.... De som skal tale må jo gi beskje dtil toastmaster på forhånd. Han må jo gjerne vite litt om de - så han kan forberede seg på hva han skal si... Vet ikke om dette var noe hjelp. Og vet ikke om det er 100% riktig.. men det er iallefall sånn min mann tenker om den rollen...
tommeline Skrevet 20. mars 2005 #3 Skrevet 20. mars 2005 Jeg skal være toastmaster i et bryllup. Det jeg vil vite er: hvem skal holde taler (de skal ta kontakt med meg) skal alle taler holdes under middagen? sanger hvor lenge middagen skal være hva slags praktisk opplysninger som skal gis program for kvelden var det jeg kom på nå :-?
linky Skrevet 20. mars 2005 Forfatter #4 Skrevet 20. mars 2005 Ja, vi leier inn toastmaster utenfra. men vi skal ta en tlf. til han i morgen, får å få litt informasjon, og avtale møtet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå